• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Nostalgity

Här kommer frågor ang utlösning

Om killen tror att han hann lägga all sats utanför, men inte är säker. Kan man bli gravid då?

Och några timmar efter har sex igen, men ingen utlösning.

Chansen är rätt liten till graviditet då va?

Min bästa väninna är nämligen också i ruv tankar..men dom har tänkt vänta tills nästa månad och gjorde sådär denna gång.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2014-11-04 10:00:16 följande:

Här kommer frågor ang utlösning

Om killen tror att han hann lägga all sats utanför, men inte är säker. Kan man bli gravid då?

Och några timmar efter har sex igen, men ingen utlösning.

Chansen är rätt liten till graviditet då va?

Min bästa väninna är nämligen också i ruv tankar..men dom har tänkt vänta tills nästa månad och gjorde sådär denna gång.

Det kommer alltid ut spermier vid sex, oavbrutet eller ej. Kallas "försats". Jämför tex när du tar på honom, att nåt kommer ju ut även om han inte kommit än. Avbrutet sex är aldrig en preventivmetod. Men eftersom de vill ha barn så är det ju sak samma :)
  • Pyret 85

Här har jag börjat blöda lite. Har åkt hem från jobb och försöker få tag i min BM. bläääää

• NILE90
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 10:51:41 följande:

Här har jag börjat blöda lite. Har åkt hem från jobb och försöker få tag i min BM. bläääää

Neej, hoppas det bara är en genombrottsblödning och att den lilla stannar kvar <3
  • Pyret 85

Just nu håller jag på att gå isönder av oro. Jag har inte märkvärt ont, utan bara liiiite molvärk ut mot ljumskarna. Och blöder inte jättemkt utan bara rosa på pappret när jag torkar mig men det var så det började sist också.

• SecretlyMe

Åh gumman :( jag tänker på dig! Önskar det fanns något jag kunde göra <3 kramar!!
  • Malinbarre

Nej nej nej!! Hoppas hoppas verkligen att det är en ofarlig blödning!! Jag håller hårt mina tummar och tår för er!! <3
  • Pyret 85

Har pratat med min BM och hon sa till mig att vila och avvakta och se vad som händer under kvällen. Och blev det värre skulle jag ringa gynakuten. Jag har varit och köpt ett digitalt  test just för att se så hgc-nivån stigit som den ska. Eftersom jag inte har ont så känner jag mig lite lugnad för tillfället iaf. Men händer det så händer det liksom. Ska vara hemma imorgon också för att vila mig.

Svar på tråden BIM September 2014