BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tack för omtanken och kramen <3 Ja både jag och gubben har lite extra av det "onda" runt midjan så vi ska börja köra igång riktigt båda två nu. Det kommer bli massor av promenader och bra kost!
Tänker dagligen på graviditet och barn så kommer definitivt använda det som "morot" för att gå ner..
Håller tummarna för dig också! <3 Kram!
Det var visst ett streck igår!!:D 
GRSTTIS!!
Jag har två frågor jag sitter å ruvar på...frågan är om jag borde ställa dom här, eller googla? Haha
Tack alla!! :D
Såg att jag var med på listan med BIM i september. Jag skrev aldrig något mer.. Jag plussade några dagar före BIM och nu har jag precis klivit in i v 13. Alltså 12+0! Lyckan börjar äntligen infinna sig!
Senast i januari blev det ett MA och denna gång har Vi haft mycket blödningar. Så oron har varit total. Vi har fått sett pyret på vul 2ggr då blödningarna varit skrämmande. Båda gångerna har allt sett jätte bra ut och den sprattlar och lever rövare där inne. På torsdag gör vi kub & det känns som en milstolpe, DET BLIR BARN 18maj!
Så till er som har eller haft blödningar det behöver inte betyda missfall, håll modet uppe & lycka till allihopa!
Jag brukar läsa vad ni skriver men skriver inte direkt något själv.