• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • NILE90

Hallå tjejer,
    Vill bara kika och höra hur det går för er? Är det någon som är mitt uppe i ÄL och myser på för fullt? :) Håller alla tummar för er

• Malinbarre
    tillklaras skrev 2014-11-09 10:14:18 följande:

Jippie, GRATTIS malinbarre!!:)

Tack så mycket :D
  • Zora
    NILE90 skrev 2014-11-10 15:21:29 följande:

Hallå tjejer,
    Vill bara kika och höra hur det går för er? Är det någon som är mitt uppe i ÄL och myser på för fullt? :) Håller alla tummar för er

Det går dåligt.. Mens idag

Någon som vill uppdatera listan? Tror nästa Bim blir ca 10 dec.

10/12 Zora, 36 år, 2:a barnet, 7:e försöket
  • Pyret 85

Själv har jag ingen som helst koll på när jag har varken BIM eller ÄL. Nu har jag nästintill slutat blöda iaf. Sist efter mf fick jag ÄL dag 27 eller 28 om dag 1 var mf's första dag. Ska börja tempa imorgon igen tänkte jag.

• Lizzie09

Jag är på BIM -4 idag och känner verkligen Ingenting, så tror inte att det har tagit sig denna månad. Brukar alltid ha ömma bröst mellan ÄL och BIM, men inte ens det. Så himla tråkigt! :p

• Lizzie09

Jag är på BIM -4 idag och känner verkligen Ingenting, så tror inte att det har tagit sig denna månad. Brukar alltid ha ömma bröst mellan ÄL och BIM, men inte ens det. Så himla tråkigt! :p

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-11-10 17:34:07 följande:

håller tummarna för dig <3
Svar på tråden BIM September 2014