• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • sanara88

Nån som har en aning om hur fört strecken ska bli starkare, testet i morse hade inte stigit så mycket :/ mäter från 10 mIU/ml.

• SecretlyMe
    sanara88 skrev 2014-11-13 07:51:34 följande:

Nån som har en aning om hur fört strecken ska bli starkare, testet i morse hade inte stigit så mycket :/ mäter från 10 mIU/ml.

Hcg ökar varannan / var tredje dag, så det är nog normalt :)

Jag litar inte på de som mäter från 10 då kvinnor tydligen alltid har 5 i kroppen som icke gravida och isåfall kan ju ett test visa svagt pga det.
  • Lizzie09

Är på BIM -1 idag och tycker mig se ett svaagt teststreck på stickan. Dock vågar jag inte lita till 100% på testerna jag har då de är billiga från tradera. Men ska in till stan i eftermiddag och köpa mig ett mer pålitligt! Håller tummarna att det inte är ett litet inbillat spökstreck jag såg imorse :)

• Lizzie09

Tog ett test på eftermiddagskisset, men tror nog att jag får ställa in mig på att mensen kommer imorgon :/

• EmmaK1
    Lizzie09 skrev 2014-11-13 16:53:14 följande:

Tog ett test på eftermiddagskisset, men tror nog att jag får ställa in mig på att mensen kommer imorgon :/

Vet inte om jag ser i syne men tycker att det ser ut som ett jätte jättesvagt streck! Ta ett nytt imorgon på morgonurin och se om det blir tydligare:)
  • Lizzie09
    EmmaK1 skrev 2014-11-13 17:19:26 följande:
    Vet inte om jag ser i syne men tycker att det ser ut som ett jätte jättesvagt streck! Ta ett nytt imorgon på morgonurin och se om det blir tydligare:)
    Oj, gör du det?! Vad spännande! Då kaanske kanske jag vågar ha en gnutta hopp om morgondagen :)
  • Pyret 85
    Peeernilla skrev 2014-11-13 19:44:25 följande:

Äntligen var det min tur! Plussade idag, 3 dagar innan bim!

php04Cqh732901.jpg

Grattis
Svar på tråden BIM September 2014