BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Bim+16 idag!
Vem är först ut med bim av oss som inte plussat? ![]()
Jag har bim på tisdag troligtvis... Är på äl+9.
Tänker inte testa mig denna månad, märker om mensen kommer.
Trött är jag! Och känner nå ömt i blygdbenen ibland.
Jag är på äl+9 imorgon. Har börjat testa men nada än så länge.
Då är vi några kvar som inte plussat ännu. Det är ganska tyst i tråden. Åh jag tycker det är jobbigt att inte veta när jag har ÄL.
Skrev ju förra veckan att jag tyckte det kändes lättare efter mf denna gången men i söndags bröt jag ihop totalt. Grät typ hela dagen.
Jag vet inte ens när jag ska ha ÄL så vi får väl se. Kanske typ den 25:e om jag räknar längden på de senaste cyklarna och då blir BIM 9/12. Men jag vet ju själv hur skruvad min cykel var efter förra mf och då hade jag ÄL på dag 29 så om det blir lika nu så är det ÄL typ 3-4/12 och då blir BIM 17-18/12. Kanske en fin julklapp???
Hm jag undrar varför min temp fortfarande är hög? pendlar mellan 36.4-36.6 precis som efter ÄL. Innan ÄL sist låg den ju på 36.3-36.4. Kanske allt hcg inte är ute ur kroppen ännu?
Äl +3 idag....tiden får så långsamt!! ;-P
Jag vet inte ens när jag ska ha ÄL så vi får väl se. Kanske typ den 25:e om jag räknar längden på de senaste cyklarna och då blir BIM 9/12. Men jag vet ju själv hur skruvad min cykel var efter förra mf och då hade jag ÄL på dag 29 så om det blir lika nu så är det ÄL typ 3-4/12 och då blir BIM 17-18/12. Kanske en fin julklapp???
Hm jag undrar varför min temp fortfarande är hög? pendlar mellan 36.4-36.6 precis som efter ÄL. Innan ÄL sist låg den ju på 36.3-36.4. Kanske allt hcg inte är ute ur kroppen ännu?
Äl +3 idag....tiden får så långsamt!! ;-P
Jag är på äl+9 imorgon. Har börjat testa men nada än så länge.