BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hallå tjejer,
Vill bara kika och höra hur det går för er? Är det någon som är mitt uppe i ÄL och myser på för fullt? :) Håller alla tummar för er
Då min äl kom tidigare denna månaden får någon vänlig själ gärna flytta mig på listan till den 25 november! :)
Njaa... Bim -7 här bara ![]()
Hallå tjejer,
Vill bara kika och höra hur det går för er? Är det någon som är mitt uppe i ÄL och myser på för fullt? :) Håller alla tummar för er
Tog ett test imorse, fastän jag verkligen inte tror att det tagit sig denna månad, men testoman som är så testar man ju gärna ändå :) Har redigerat bilden lite grann, men skulle det faktiskt kunna vara ett streck till som växer fram?? Är på BIM -3 
Tog ett test imorse, fastän jag verkligen inte tror att det tagit sig denna månad, men testoman som är så testar man ju gärna ändå :) Har redigerat bilden lite grann, men skulle det faktiskt kunna vara ett streck till som växer fram?? Är på BIM -3
Har varit med här tidigare så hoppar in igen :) bim igår tror jag :) vad säger ni?

Har varit med här tidigare så hoppar in igen :) bim igår tror jag :) vad säger ni?

Ser positivt ut, grattis! :)