• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe
    TigerEmmlis skrev 2014-11-14 10:34:44 följande:

Tack!! :)

Hoppas det är din tur me!! :)

Tack :) Vi missar säkerligen ägglossning då han är bortrest och jag inte har nån koll alls på ägglossningen haha.
  • Zora
    Pyret 85 skrev 2014-11-13 19:48:18 följande:

Och oj vad det plussas i tråden. Någon kvar som inte plussat ännu??

Jag har inte heller plussat
  • flugsvampis

Skrev en del i denna tråden för ett tag sedan. Fick ett plus första månaden vi försökte men fick sedan ett tidigt mf. Har låtit det gå en mens men denna cykeln har vi försökt igen. Har ganska mycket symtom men idag på bim-1 så fick jag negativt test. Kommer inte kunna testa imorgon men ska testa igen på söndag.

Symtom idag: illamående (dock inte på morgnarna utan mest på eftermiddagarna), mycket flytningar, trött och lite ont i brösten men inte lina mycket som förra gången. Ryckningar i livmodern?!?

Om man plusade sent förra gången är det då logiskt att man plusar sent denna gången med?

• tillklaras

Jag är kvar! Bim 1:a dec så äl troligtvis måndag.

Denna månad, och framöver hoppas jag, ska vi köra utan tester. Jag hoppas att jag kan släppa stressen lite att ligga på försök 10-11 :/

• Nostalgity

Hmm...fick en rosaröd blödning nu när jag kissa? På dag 23 från senaste mens första dag...alltså 10 dagar efter äl troligtvis.

Några idéer vad detta kan va? Haha

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • TigerEmmlis
    Nostalgity skrev 2014-11-14 15:31:54 följande:

Hmm...fick en rosaröd blödning nu när jag kissa? På dag 23 från senaste mens första dag...alltså 10 dagar efter äl troligtvis.

Några idéer vad detta kan va? Haha

Nidblödning?!?
  • Milie
    flugsvampis skrev 2014-11-14 14:04:26 följande:

Skrev en del i denna tråden för ett tag sedan. Fick ett plus första månaden vi försökte men fick sedan ett tidigt mf. Har låtit det gå en mens men denna cykeln har vi försökt igen. Har ganska mycket symtom men idag på bim-1 så fick jag negativt test. Kommer inte kunna testa imorgon men ska testa igen på söndag.

Symtom idag: illamående (dock inte på morgnarna utan mest på eftermiddagarna), mycket flytningar, trött och lite ont i brösten men inte lina mycket som förra gången. Ryckningar i livmodern?!?

Om man plusade sent förra gången är det då logiskt att man plusar sent denna gången med?

Jag är gravid och mitt illamående blir värre ju längre dagen går. Jag mår som bäst då jag nyss vaknat och några timmar fram, sen blir det värre och värre. Graviditetsillamående behöver inte vara som värst på morgonen, det kan vara i princip hur som helst!

Det är ju inte alla som utsöndrar tillräckligt mycket HCG i urinen förrän det gått ett par dagar efter BIM. Det är väl ganska troligt att du plussar sent den här gången också om du gjorde det sist. Lycka till!
  • Nostalgity

Har aldrig fått det tidigare, ingen av mina 6 graviditeter...kan de bara uppstå?

TigerEmmlis skrev 2014-11-14 15:36:31 följande:

Nidblödning?!?

• Ssarapettersson

Tjejer! Min cykel är lite rubbad tror jag. Under förra månaden var min mens 6 dagar sen, skulle fått mens den 26 oktober men fick mensen den 1a och mensen varade tills den 5e. Räknar jag på min "normala" cykel på 28 dagar med mens i 3 dagar ska jag ha ÄL ca 17 dagar efter mens. Men jag har använt mig utav period tracker som räknar ur cykeln. Enligt den har jag en cykel på 34 dagar, mens 6 dagar och ÄL nästa helg då den räknar på min försenade mens. Känns som att ÄL är på g redan och ÄL-testerna visar tydligare sträck dag för dag.

Ska jag lita på min vanliga cykel och räkna efter då jag skulle fått mens och 17 dagar efter, eller räkna efter senaste mensen? Som sagt, har mensvärk och typiska ÄL flytningar!

Vet inte ens när jag har BIM!? Haha

Svar på tråden BIM September 2014