• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Charlie40
    Pyret 85 skrev 2014-12-13 18:52:26 följande:

Jag hoppas det är positivt såklart. Det värker ända ner i ljumskarna nu.

Det ÄR positivt :)
  • Pyret 85
    Charlie40 skrev 2014-12-13 21:00:12 följande:
    Det ÄR positivt :)
    Fast jag vet ju att kroppen kan luras rejält så jag litar inte på några symptom Tog ett varmt bad och det lindrade rejält.
  • Charlie40
    Pyret 85 skrev 2014-12-13 21:07:00 följande:
    Fast jag vet ju att kroppen kan luras rejält så jag litar inte på några symptom smile1.gif Tog ett varmt bad och det lindrade rejält.
    Jo jag vet tyvärr att den kan luras rejält men hoppet är det sista som lämnar kroppen. Skönt att det lindrades iaf. I
  • Pyret 85

Negativt idag också så jag tror hoppet är ute. Ska testa imorgon också, visar det inget då är det kört.

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-12-14 05:01:41 följande:

Negativt idag också så jag tror hoppet är ute. Ska testa imorgon också, visar det inget då är det kört.

Tappa inte hoppet förrän mensen kommit, allt kan hända fram tills dess :) <3
  • Pyret 85

lite illamående idag, trodde det var pga av hunger men nu har jag ätit så det var inte de. Ännu ett sätt kroppen försöker luras på.

• Lizzie09

Kan ha varit ett svagt streck på dagens test, men vet inte om jag bara inbillade mig. Känner mig konstig i hela kroppen, brösten gör galet ont och humöret är inte att leka med. Men jag är inställd på att mensen kommer i veckan, det är nog bara pms jag har

• CarolineElf

Jag är chockad och så otroligt glad :D jag har testar och testat och bara fått negativt! Och BIM-3 negativt och sen slutade jag testa för orkade inte och nu fyra dagar efter BIM när ingen mens kommit testade jag mig precis och jag fick plus!!!!! Jag är gravid!!!!

• Pyret 85
    CarolineElf skrev 2014-12-14 14:56:51 följande:

Jag är chockad och så otroligt glad :D jag har testar och testat och bara fått negativt! Och BIM-3 negativt och sen slutade jag testa för orkade inte och nu fyra dagar efter BIM när ingen mens kommit testade jag mig precis och jag fick plus!!!!! Jag är gravid!!!! phpjvXSwJ95194.jpg

Grattis
  • Reggi

Grattis :)

CarolineElf skrev 2014-12-14 14:56:51 följande:

Jag är chockad och så otroligt glad :D jag har testar och testat och bara fått negativt! Och BIM-3 negativt och sen slutade jag testa för orkade inte och nu fyra dagar efter BIM när ingen mens kommit testade jag mig precis och jag fick plus!!!!! Jag är gravid!!!!

Svar på tråden BIM September 2014