BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jag hoppas det är positivt såklart. Det värker ända ner i ljumskarna nu.
Negativt idag också så jag tror hoppet är ute. Ska testa imorgon också, visar det inget då är det kört.
Negativt idag också så jag tror hoppet är ute. Ska testa imorgon också, visar det inget då är det kört.
lite illamående idag, trodde det var pga av hunger men nu har jag ätit så det var inte de. Ännu ett sätt kroppen försöker luras på.
Kan ha varit ett svagt streck på dagens test, men vet inte om jag bara inbillade mig. Känner mig konstig i hela kroppen, brösten gör galet ont och humöret är inte att leka med. Men jag är inställd på att mensen kommer i veckan, det är nog bara pms jag har
Jag är chockad och så otroligt glad :D jag har testar och testat och bara fått negativt! Och BIM-3 negativt och sen slutade jag testa för orkade inte och nu fyra dagar efter BIM när ingen mens kommit testade jag mig precis och jag fick plus!!!!! Jag är gravid!!!! 
Jag är chockad och så otroligt glad :D jag har testar och testat och bara fått negativt! Och BIM-3 negativt och sen slutade jag testa för orkade inte och nu fyra dagar efter BIM när ingen mens kommit testade jag mig precis och jag fick plus!!!!! Jag är gravid!!!! 
Grattis :)