BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Eftersom spermierna bildas tre månader innan så antar jag att det isåfall påverkas om tre månader. Kanske de blir lite slöa? Vi kör på i vilket fall och hoppas på det bästa.
Känner med er, Lizzie och Pyret. Jag kan inte med ord förklara den empati jag känner för er, men hoppas verkligen att det ska ta sig för oss alla tre. <3
Ingen äl har skett ännu här, tempen var för låg för att visa på något. Kommer fortsätta tempa och hoppas att jag ska hitta äl med hjälp av temp nu när jag kör utan ältester :) Den har infallit dag 19 tidigare och jag har som oftast börjat tempa efter det. Men nu ska jag tempa fram till mensen from idag :)
Ser inte listan nu, men hur går det för er andra? Hur har du det, eagle?
Tempar oxå såklart.
Hej har hållt mig lite i bakgrunden. Är på dag 16, hoppas så jävla mkt att äl kommer i tid denna månad. Dvs mellan dag 17-19. Har inte köpt äl trst orkar inte. Försöker ha sex varannan dag. Har typ inga äl flytningar men känner lite på tappen. Hur mår du?
Hade ju en konstig brunaktig flytning imorse så trodde mensen skulle komma. Har haft en till liknande flytning tidigt under dagen men sen dess ingenting. Om nu mensen ska komma får den gärna göra det direkt.
Hade ju en konstig brunaktig flytning imorse så trodde mensen skulle komma. Har haft en till liknande flytning tidigt under dagen men sen dess ingenting. Om nu mensen ska komma får den gärna göra det direkt.
Kände på tappen precis och den är fortfarande hård och vad jag tror är stängd. Svårt att veta eftersom jag inte vet hur den känns när den är öppen.
Tack så mycket för alla grattis :)