• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2014-12-27 11:21:21 följande:

Kan du lägga in en bild på din kurva :)

Jag använder inte FF :)
  • knaappeen

Hoppar tillbaka aktiv i denna tråd då

Hade ÄL någon gång runt förra helgen, tror bim är mellan 1-6 jan. Har ingen koll direkt såhär efter mitt MA. Känns som mensen kan komma lite när den känner för.

Haft lite stick på höger sida till o från. O även "spänt" där nere...hm

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • SecretlyMe
    knaappeen skrev 2014-12-28 12:14:02 följande:

Hade ÄL någon gång runt förra helgen, tror bim är mellan 1-6 jan. Har ingen koll direkt såhär efter mitt MA. Känns som mensen kan komma lite när den känner för.

Välkommen tillbaka! Nya tag och nya chanser :) Hoppas det nya året för med sig positiva besked för dig <3
  • SecretlyMe

Igår skulle vi dricka lite gott, vilket bara gjorde att jag fick ont i magen och la mig tidigt. Mensvärk på kvällen och så även idag. Min ena bröstvårta gör ont när den kommer i kontakt med något, men den andra känns inte av alls. Mår lite illa till och från men det brukar jag göra mellan äl och bim i vanliga fall oxå. Äl+8 idag, bim-4/5.

Är väl fler som närmar sig bim nu va?

• Pyret 85
    knaappeen skrev 2014-12-28 12:14:02 följande:

beklagar ditt MA. Hoppas du får positivt besked snart igen och att det går vägen. kram
  • Reggi

Mensen kom idag vid lunch :( nytt bim blir den 25 jan. Vill någon vara snäll och flytta mig på listan.

• SecretlyMe
    SRMmamma87 skrev 2014-12-28 13:53:06 följande:

Hade till och med sex idag utan att den "sattes igång"

Tråkigt...

När var äl då?
  • SecretlyMe
    Reggi skrev 2014-12-28 16:02:35 följande:

Mensen kom idag vid lunch :( nytt bim blir den 25 jan. Vill någon vara snäll och flytta mig på listan.

Åh vad jobbigt.

Du har bim på min födelsedag ^^
Svar på tråden BIM September 2014