BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Kan du lägga in en bild på din kurva :)
Hoppar tillbaka aktiv i denna tråd då
Hade ÄL någon gång runt förra helgen, tror bim är mellan 1-6 jan. Har ingen koll direkt såhär efter mitt MA. Känns som mensen kan komma lite när den känner för.
Haft lite stick på höger sida till o från. O även "spänt" där nere...hm
Hoppar tillbaka aktiv i denna tråd då
Hade ÄL någon gång runt förra helgen, tror bim är mellan 1-6 jan. Har ingen koll direkt såhär efter mitt MA. Känns som mensen kan komma lite när den känner för.
Igår skulle vi dricka lite gott, vilket bara gjorde att jag fick ont i magen och la mig tidigt. Mensvärk på kvällen och så även idag. Min ena bröstvårta gör ont när den kommer i kontakt med något, men den andra känns inte av alls. Mår lite illa till och från men det brukar jag göra mellan äl och bim i vanliga fall oxå. Äl+8 idag, bim-4/5.
Är väl fler som närmar sig bim nu va?
BIM idag. Negativt gravidtest från testlagret, men ännu ingen mens.
Hade till och med sex idag utan att den "sattes igång"
Hoppar tillbaka aktiv i denna tråd då ![]()
Mensen kom idag vid lunch :( nytt bim blir den 25 jan. Vill någon vara snäll och flytta mig på listan.
Hade till och med sex idag utan att den "sattes igång"
Mensen kom idag vid lunch :( nytt bim blir den 25 jan. Vill någon vara snäll och flytta mig på listan.