• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85
    tillklaras skrev 2014-12-23 15:07:35 följande:

Jag ville önska er alla en God Jul & Gott Nytt År!

Nästa år i jan-feb opereras jag för att ta bort vad läkarna glömt i livmodern, nån typ av tråd som gjort att äggen inte fäst. Då kan vi försöka igen på allvar. Förhoppningsvis ses vi inte då;)

Stor julkram till er alla!<3

Lycka till med operationen och hoppas du blir gravid snabbt efteråt!

God jul <3
  • Nostalgity

Enligt en app hade jag äl igår. Hade äl sekret då också. Hade sex inatt och imorse. Min fråga är alltså om vi kan ha missat chansen?

Man ska ju helst ha sex dagen/kvällen innan äl har jag hört...men vi hade alltså sex troligtvis när ägget redan släppt.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2014-12-25 13:20:53 följande:

Enligt en app hade jag äl igår. Hade äl sekret då också. Hade sex inatt och imorse. Min fråga är alltså om vi kan ha missat chansen?

Man ska ju helst ha sex dagen/kvällen innan äl har jag hört...men vi hade alltså sex troligtvis när ägget redan släppt.

Vissa spermier kan nå upp till ägget så kort som en halvtimme efter samlaget. Och ägget lever i 24h så jag gissar på att ni prickat in rätt bra ändå :)
  • SecretlyMe
    SRMmamma87 skrev 2014-12-25 13:40:37 följande:

ÄL+10.... Vågar inte testa eller hoppas.

Hur går det för er andra??

Äl + 5 här bara. Känner av en del pms, har varit sur och grinig några dagar. Känner du nåt då?
  • SRMmamma87
    SecretlyMe skrev 2014-12-25 14:39:12 följande:

Äl + 5 här bara. Känner av en del pms, har varit sur och grinig några dagar. Känner du nåt då?

Vet inte. Lite yr, trött, lite "influensig"... Men kan lika gärna bero på att jag nyss ändrat dos på en medicin eller att jag "landar" efter att ha jobbat mycket och hårt!
  • SecretlyMe
    SRMmamma87 skrev 2014-12-25 17:26:00 följande:

Vet inte. Lite yr, trött, lite "influensig"... Men kan lika gärna bero på att jag nyss ändrat dos på en medicin eller att jag "landar" efter att ha jobbat mycket och hårt!

Får hoppas det är något positivt :)
Svar på tråden BIM September 2014