• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Nostalgity

Då är det 50/50 då :-P

Får trösta mig med att ca 5-6 dagar innan bim... Brukar jag alltid må illa som tusan, ifall jag är gravid.

SecretlyMe skrev 2014-12-29 10:44:03 följande:

Jaa ^^

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • knaappeen

Hmm jag upptäckte vit lotionaktigt sekret igår kväll. Hade det även runt samma tidpunkt nu när jag var gravid sist. Men kan lika gärna vara mens på g vem vet

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • SecretlyMe

Jag hoppas ju givetvis att det är något positivt för er! Vill inte komma här och dra ner hoppet såklart. :)

Är idag på äl + 9 och tänker nog tjuvtesta imorgon. Tycker jag känner mig gravid men man vet ju aldrig.. Trög i magen, mensvärk, ont i ena bröstvårtan och humörsvängningar. En kan bara hoppas ^^

• eagle87

Så annorlunda kurva denna månad. Vill tillägga att jag är förkyld. Men känner mig inte febrig.

• Pyret 85

Jag väntar fortfarande på ÄL. Men håller mina tummar för er alla! Förhoppningsvis ÄL i helgen.

• SecretlyMe
    eagle87 skrev 2014-12-29 12:08:14 följande:

Så annorlunda kurva denna månad. Vill tillägga att jag är förkyld. Men känner mig inte febrig.

Det här ser bra ut!!
  • SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-12-29 12:18:06 följande:

Jag väntar fortfarande på ÄL. Men håller mina tummar för er alla! Förhoppningsvis ÄL i helgen.

Hoppas på tredje gången gillt <3
  • SRMmamma87

Ni som varit gravida, hade ni mens symptom när ni plussade? Jag menar alltså PMS, magont, svullen, låg tapp etc. Men då utebliven mens.

Eller hoppade ni liksom över alla symptom och kände er som vanligt?

• SecretlyMe
    SRMmamma87 skrev 2014-12-29 12:51:52 följande:

Ni som varit gravida, hade ni mens symptom när ni plussade? Jag menar alltså PMS, magont, svullen, låg tapp etc. Men då utebliven mens.

Eller hoppade ni liksom över alla symptom och kände er som vanligt?

Det jag minns under min första gång som gravid (oplanerat) var mensvärk, nedstämdhet och att jag kände mig sjuk. Jag var djupt deprimerad oxå.

Min andra gång så hade jag konstant mensvärk som gjorde att jag sprang på toa var 10e minut för att kolla om mensen var på G. Några dagar efter det var jag arg som ett bi och kastade datorn i golvet.

Första graviditeten slutade i mf och andra i abort i ungefär samma vecka, 5-6.
Svar på tråden BIM September 2014