BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Då är det 50/50 då :-P
Får trösta mig med att ca 5-6 dagar innan bim... Brukar jag alltid må illa som tusan, ifall jag är gravid.
Jaa ^^
Hmm jag upptäckte vit lotionaktigt sekret igår kväll. Hade det även runt samma tidpunkt nu när jag var gravid sist. Men kan lika gärna vara mens på g vem vet ![]()
Verkar som många hoppas just nu
Jag hoppas ju givetvis att det är något positivt för er! Vill inte komma här och dra ner hoppet såklart. :)
Är idag på äl + 9 och tänker nog tjuvtesta imorgon. Tycker jag känner mig gravid men man vet ju aldrig.. Trög i magen, mensvärk, ont i ena bröstvårtan och humörsvängningar. En kan bara hoppas ^^
Så annorlunda kurva denna månad. Vill tillägga att jag är förkyld. Men känner mig inte febrig. 
Jag väntar fortfarande på ÄL. Men håller mina tummar för er alla! Förhoppningsvis ÄL i helgen.
Så annorlunda kurva denna månad. Vill tillägga att jag är förkyld. Men känner mig inte febrig.
Jag väntar fortfarande på ÄL. Men håller mina tummar för er alla! Förhoppningsvis ÄL i helgen.
Ni som varit gravida, hade ni mens symptom när ni plussade? Jag menar alltså PMS, magont, svullen, låg tapp etc. Men då utebliven mens.
Eller hoppade ni liksom över alla symptom och kände er som vanligt?
Ni som varit gravida, hade ni mens symptom när ni plussade? Jag menar alltså PMS, magont, svullen, låg tapp etc. Men då utebliven mens.
Eller hoppade ni liksom över alla symptom och kände er som vanligt?