BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Bonusdotter fyller 9 år dagen innan bim så de skulle vara en kanon present och :)
Åh vad jobbigt.
Du har bim på min födelsedag ^^
Bonusdotter fyller 9 år dagen innan bim så de skulle vara en kanon present och :)
Är på äl + 3-4... Är öm i äggstockarna/livmodern. Gör ont även då jag nyser lr sätter mig ner.
Någon som vart med om det? ![]()
Är på äl + 3-4... Är öm i äggstockarna/livmodern. Gör ont även då jag nyser lr sätter mig ner.
Någon som vart med om det? ![]()
Någon som vart med om det?
Vet du hur det är med mjölkigt sekret...när och isf hur länge efter äl har man dessa?
Jag är alltid öm nån dag efter äl. Men vet inte riktigt om jag haft det du beskriver.
Vet du hur det är med mjölkigt sekret...när och isf hur länge efter äl har man dessa?
Tråkigt...
När var äl då?
Har BIM idag så hoppas ju på att den uteblivna mensen betyder något bra! Men kan ju bara vara att den apar sig och gör som den vill.
Google sa mig att detta har man efter äl. Flera st har detta som väldigt tidigt grav symptom. Har även denna molvärk.
Bara stå ut te den 3-4 Jan nu då hehe
Men känner jag mig rätt, så är jag gravid kommer illamåendet och tröttheten komma lagom te nyår..
Hm, undra var jag läst om det.. Tror jag googlat fram det. Mjölkigt sekret får man strax innan mensen eller om det var efter äl och är icke fertilt sekret. Googla är mitt råd :)