BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Att det ska vara så svårt.. :( Såklart hoppas jag att du ska få plus närmare bim men annars håller jag tummarna att det ta mig tusan ska ta sig nästa äl!
Känns så tungt för oss oxå. Har tappat räkningen på hur många försök vi är på nästan. 8 eller 9 månader nu (står i bimlistan, men glömt själv som sagt..)
Vilket försök är ni på?
Jo...förra Månaden var den stängd agen efter äl. Har även äl sekret idag.. Konstigt! Får väl smyga på mannen inatt :-P
Brukar du känna på tappen annars och vet när den är mjuk och öppen? Annars vet jag inte varför den är det, jag är öppen ca 3 dagar extra efter äl..
Mitt bim är fel. Jag har bim 19/1
Nä haha kollade fel.glöm inlägget ![]()
Detta är sjunde riktiga försöket. Började räkna äl/cykel för åtta månader sedan. Vi ligger ju fortfarande inom det "normala" men visst är man orolig att det ska vara något fel
Jo...förra Månaden var den stängd agen efter äl. Har även äl sekret idag.. Konstigt! Får väl smyga på mannen inatt :-P
Hejsan jag var med i den här tråden för några månader sedan, men de tog hårt på mitt psyke så jag och min fästman valde att sluta försöka aktivt och istället låta de ske när de sker,
Jag hade problem med min cykel efter ett missfall i maj och har därför ingen koll på hur lång min cykel är, dock har jag mått illa (spytt några gånger) och jag är på dag 50 i min cykel nu eftermiddagslektion har de varit 55, 48, 43 så de har ju minskat (innan missfallet hade jag en cykel på 35 dagar)
så jag tog ett test i tisdags men jag vet inte hur ja ska tyda det
Vill även säga grattis till alla som har plussat
Den första bilden är efter 5 minuter, den andra bilden är när testet har torkat

Hejsan jag var med i den här tråden för några månader sedan, men de tog hårt på mitt psyke så jag och min fästman valde att sluta försöka aktivt och istället låta de ske när de sker,
Jag hade problem med min cykel efter ett missfall i maj och har därför ingen koll på hur lång min cykel är, dock har jag mått illa (spytt några gånger) och jag är på dag 50 i min cykel nu eftermiddagslektion har de varit 55, 48, 43 så de har ju minskat (innan missfallet hade jag en cykel på 35 dagar)
så jag tog ett test i tisdags men jag vet inte hur ja ska tyda det
Vill även säga grattis till alla som har plussat
Den första bilden är efter 5 minuter, den andra bilden är när testet har torkat
Tror du verkligen det? :D
Det ser positivt ut. Grattis
Emmissara - ser nåt svagt! :)