• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-02-27 11:53:12 följande:

Hur gör ni andra som också kämpat ett tag för att hålla hoppet uppe?? Har ni några bra tips?

Jag försöker göra ngt nytt/annorlunda varje försök... Så då får man typ mer hopp.
  • eagle87

Vilken tid tycker ni e jobbigast? Mens -äl eller äl-bim? Är på äl +2 lång väntan!!!!

• Nostalgity
    eagle87 skrev 2015-02-27 22:40:07 följande:

Vilken tid tycker ni e jobbigast? Mens -äl eller äl-bim? Är på äl +2 lång väntan!!!!

Mens - äl är jobbigast. Efter äl så kan man ju inte göra så mycket mer...bara att hoppas. Efter mens så vet man ju att man är tom i livmodern haha
    Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Nostalgity
    Pyret 85 skrev 2015-02-27 22:28:09 följande:

håller tummarna för dig också <3

Tack för de tummarna!

ska trotsa mina egna principer å testa på måndag morgon.
    Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Pyret 85

Jag tycker också att mens-ÄL är jobbigast.
  • SRMmamma87
    Nostalgity skrev 2015-02-27 19:47:40 följande:

Någon här inne som hört talas om attraktionslagen?... På tal om positivitet och negativitet. 

Att man får tillbaka det man sänder ut? Om man är positiv attraherar man positivitet. Japp, den har jag koll på Försöker allt vara positiv den största delen av tiden, men ibland fungerar det mindre bra.
  • SRMmamma87

Intressant! Jag svarar tvärt emot er andra. För mig är ÄL-BIM jobbigast. Väntan, förhoppningen, besvikelsen. Sedan hade det ju varit skönt om man kunde ta bort mens-ÄL och bara gå på't igen direkt efter varje misslyckat försök!
  • SecretlyMe

Jag vet inte vad som är jobbigast riktigt. Äl-mens innehåller så mycket förhoppningar samt att jag är extremt otålig :p Denna månad känner jag för att testa redan nu, äl +7 xD

Tiden mellan mens-äl hinner jag många gånger tänka att jag vill sluta försöka och att det inte är menat för oss att få några barn. Förtvivlan, ledsamhet, ilska och sorg. Men ju närmare äl vi kommer och pm vi får chansen att pricka in den, ju mer höjs förväntningarna.

• eagle87

Ja tycker tiden mellan menS O äl är jobbig pga måste testa för äl pricka in sex pressen etc men efter äl är de så jävla jobbigt att vänta till bim analysera symptom räkna dagar..

Svar på tråden BIM September 2014