BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hur gör ni andra som också kämpat ett tag för att hålla hoppet uppe?? Har ni några bra tips?
Vilken tid tycker ni e jobbigast? Mens -äl eller äl-bim? Är på äl +2 lång väntan!!!!
Vilken tid tycker ni e jobbigast? Mens -äl eller äl-bim? Är på äl +2 lång väntan!!!!
håller tummarna för dig också <3
Någon här inne som hört talas om attraktionslagen?... På tal om positivitet och negativitet.
Jag vet inte vad som är jobbigast riktigt. Äl-mens innehåller så mycket förhoppningar samt att jag är extremt otålig :p Denna månad känner jag för att testa redan nu, äl +7 xD
Tiden mellan mens-äl hinner jag många gånger tänka att jag vill sluta försöka och att det inte är menat för oss att få några barn. Förtvivlan, ledsamhet, ilska och sorg. Men ju närmare äl vi kommer och pm vi får chansen att pricka in den, ju mer höjs förväntningarna.
Ja tycker tiden mellan menS O äl är jobbig pga måste testa för äl pricka in sex pressen etc men efter äl är de så jävla jobbigt att vänta till bim analysera symptom räkna dagar..
Tycker också att mens-äl är jobbigast.