BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hur många av er har berättat för era föräldrar/familjen att ni försöker skaffa barn?
Hur många av er tänker ta ett uppehåll i Mars månad för att undvika Decemberbebis? Vad är era tankar om detta?
Usch, är nere i en så negativ tankespiral nu. Inte bra alls. Svårt att orka hålla hoppet uppe under en så lång tid.
Gah, dumma FF. Ingen äl utsatt ännu. Jag får helt enkelt gå på tidigare erfarenheter ;) Äl +6 idag men tempen dök lite.. Vaknat både vid ett och fem inatt så tempade vid fem.
Börjar bli lite nervigt nu, och otåligt. Jag vill hoppas av hela mitt hjärta men är rädd för besvikelsen. Men det här bara SKA gå nu! :D
Gah, dumma FF. Ingen äl utsatt ännu. Jag får helt enkelt gå på tidigare erfarenheter ;) Äl +6 idag men tempen dök lite.. Vaknat både vid ett och fem inatt så tempade vid fem.
Börjar bli lite nervigt nu, och otåligt. Jag vill hoppas av hela mitt hjärta men är rädd för besvikelsen. Men det här bara SKA gå nu! :D
håller tummarna för dig <3
Stort grattis Carolinheiner!!! <3
Hej fina du, berätta hur du tänker. Vi är alla där ibland, jag finns här om du behöver prata<3
Usch, är nere i en så negativ tankespiral nu. Inte bra alls. Svårt att orka hålla hoppet uppe under en så lång tid.
Hej alla!
Denna månad provar vi pergotime, och äl har jag beräknad till onsdag!:)
Jag är lite kluven just nu om att bli gravid-jag vill MASSOR men börjar ett nytt, sjukt spännande och krävande jobb om ett par veckor. Provanställning är sedvanliga 6 mån, och jag tänker i mörka stunder att jag skulle kunna förlora tjänsten om jag lyckades bli gravid i uppstart-fasen. Hur hade ni tänkt? Är det dumt att skaffa bebis med nytt jobb? Vi har ju hållt på med denna resa länge nu, och jag blev nyligen 36 år, så jag varken vill eller vågar vänta! Men, tänk om jag blir arbetslös!? (Jag tror inte det skulle hända, men det vore ju f**an typiskt;)
Grattis, Carolinheiner Nu håller vi alla tummar att allt ska gå felfritt framöver. <3