BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hej alla!
Denna månad provar vi pergotime, och äl har jag beräknad till onsdag!:)
Jag är lite kluven just nu om att bli gravid-jag vill MASSOR men börjar ett nytt, sjukt spännande och krävande jobb om ett par veckor. Provanställning är sedvanliga 6 mån, och jag tänker i mörka stunder att jag skulle kunna förlora tjänsten om jag lyckades bli gravid i uppstart-fasen. Hur hade ni tänkt? Är det dumt att skaffa bebis med nytt jobb? Vi har ju hållt på med denna resa länge nu, och jag blev nyligen 36 år, så jag varken vill eller vågar vänta! Men, tänk om jag blir arbetslös!? (Jag tror inte det skulle hända, men det vore ju f**an typiskt;)
Hur gör ni andra som också kämpat ett tag för att hålla hoppet uppe?? Har ni några bra tips?
Stort grattis carolinheiner!
Hur gör ni andra som också kämpat ett tag för att hålla hoppet uppe?? Har ni några bra tips?
Vi kommer avvakta denna ÄL då jag helst undviker december bebis.
Och kan även vara skönt att ta en paus efter allt jobbigt o bara vara utan tester o symptom letande.
Kmr dock ha sex oskyddat men avbrutet. Skulle det hända så är det väl menat ![]()
Conrad fortsätter att överraska! 24 timmar gammal tog dom bort respiratorn å han andas själv! :) store killen 2 dagar gammal å håller personalen på tårna! :)
Någon här inne som hört talas om attraktionslagen?... På tal om positivitet och negativitet.
Mitt illamående har eskalerat till kvällsillamående också.. Äl + 7 idag.
Någon här inne som hört talas om attraktionslagen?... På tal om positivitet och negativitet.
Mitt illamående har eskalerat till kvällsillamående också.. Äl + 7 idag.
Conrad fortsätter att överraska! 24 timmar gammal tog dom bort respiratorn å han andas själv! :) store killen 2 dagar gammal å håller personalen på tårna! :)