BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Knaappeen hur har det gått?
Idag gick tempen upp från 35,84 till 36,16 så hoppas nu att detta betyder att jag har haft äl eller ska ha äl, men det märks väl de kommande dagarna
MAJ
8/5 knaappeen, 25 år, 1a barnet, 12:e försöket (5e efter MA)
14/5 SRMmamma87, 27 år, 1:a barnet, 12:e försöket
15/5 fruannie, 27 år, 2:a barnet, 11:e försöket
18/5 Tassen, 30år, 1:a barnet, 9:e försöket
21/5 Nostalgity, 25 år, 3:e barnet, 8:e försöket
JUNI
Försöker inte aktivt för tillfället
EmmisSara, 20 år, första barnet
FruA78, 13:e försöket, Graviditetsförbud på minst 3-4 månader
Secretly Me
Vi som plussat - månad för månad
September
EmmJo, 2:a barnet, 3:e försöket, BIM 3/9
Eme91, 2:a barnet, 6:e försöket, BIM 4/9
Ciconiidae, 1:a barnet, 2:a försöket BIM 5/9
fantasifull, 2:a barnet, 1:års försök (5:e e MA), BIM 6/9
Goaround, 24 år, 2:a barnet, 2:a försöket, BIM 10/9
EmmaK1, 27 år, 2:a barnet, 4:e försöket, BIM 10/9
LGB87, 27 år, 1:a barnet, 1:a försöket, BIM 12/9
mrshellstrom, 26 år, 2a barnet, 4e försöket, BIM 13/9
CarlaVeloso, 2:a barnet, 2:a försöket, BIM 15/9
Bebben84, 30 år, 2:a barnet, 3:e försöket, BIM 15/9
FruA78 36 år, 2:a barnet (makens första) 11:e försöket BIM 17/9
Elsa83, 30 år, 1:a barnet, 2:a försöket, BIM 19/9
sina86, 28 år, 1:a barnet, försökt ca 1,5 år, BIM 20/9
Snäckis, 30 år, 1:a barnet, 3:e BIM 20/9
Nelly88 BIM 22/9
Fiiaaa, 32 år, 1:a barnet, 4:e försöket efter MF, BIM 22/9
carolinheiner, 26 år, 2:a barnet, 2:a försöket (1 änglabarn)
Nelly88, 26 år, 2:a barnet, 1:a försöket, BIM 22/9
Manelma, 28 år, 2:a barnet, 6:försöket, BIM 22/9
Liiinis, 28 år, 1:a barnet, 5:e försöket, BIM 29/9
Lajsa 88, 3:e barnet, 2:a försöket, BIM 29/9
Sawgni, 3: e barnet, 3:e försöket, BIM 29/9
Oktober
Eeeel, 25 år, 1:a barnet, 2:a försöket, BIM 5/10
Milie, 27 år, 1:a barnet, 7:e försöket , BIM 6/10
VioloLaviose, 5:e barnet, 2:a försöket, BIM 7/10
Gummsan, 32 år, 6:e barnet, 11:e försöket, BIM 19/10
NILE90, 24 år, 1:a barnet, 6:e försöket BIM 31/10
Ellonbellon, 28 år, 1:a barnet, 17:e försöket BIM 31/10
JosPhi
November
Malinbarre, 27 år, 1:a barnet, 2:a försöket efter 2:a MF i rad
Peeernilla, 2:a barnet, 3:e försöket
VickyLee, 24 år, 1:a barnet, 3:e försöket
blackpeach, 28 år, 1:a barnet, 4:e försöket BIM 20/11
TigerEmmlis, 3:e barnet, 2:a försöket efter MF o MA BIM 25/11
VickyLee, 24 år, 1:a barnet, 3:e försöket
December
Zora, 36 år, 2:a barnet, 7:e försöket, BIM 10/12
KnytetsMamma, 2:a barnet, 1:a försöket e MF
CarolineElf, 24 år, 3:e barnet, 6:e försöket BIM 10/12
Januari
Inga plus
Februari
Sarasessi - 30 år, 2:a barnet, 15:e försöket (1:a IVF-försöket) BIM 13/2
Mars
tillklaras, 35 år, 3:e barnet (en änglason), 2:a försöket BIM 19/3
Iljans 24år, 2:a barnet och det blir 8:e försöket BIM 24/3
April
Lizzie09, 22 år, 1:a barnet, 8:e försöket BIM 19/4
Pyret 85, 29 år, 2:a barnet, 8:e försöket (1:a efter 3:e mf) BIM 21/4
Reggi, 30år, 1:a barnet, 13:e försöket BIM 28/4
Maj
FiiaN, 23 år, 1:a barnet, 8:e försöket
Hur är det med alla som plussat i tråden? :) Är det någon/några som hänger kvar här?
Milie, NILE90, Ellonbellon för att nämna några? :)
Det börjar ju kännas hopplöst här. Känner inte riktigt att jag kan knyta an till andra här längre :( Vi är ju få nu som inte blivit gravida ännu och det är mycket sorg och förtvivlan här inne. Ibland tycker jag det är skitjobbigt att höra om andras graviditeter pga avund medan jag andra dagar tycker det är roligt att höra och tycker det är mysigt :)
För varje negativt test, för varje jävla mens så gräver sig gropen djupare. 13 jävla inprickade ägglossningar. Nä fy fan för det här!!
Finns ingen tröst i världen för nån av oss som inte blivit gravida ännu. För kämpar gör vi, varenda jävla månad, in och ut. Och även om man inte missunnar någon en graviditet är det svårt att lyckönska andra och vara glad för andras skull när detta är en tid man faktiskt måste tänka på sig själv.
Ibland blir man så arg och egoistisk när man ser andra gnälla över att det inte tog sig på första försöket, andra försöket eller tredje försöket när man själv ligger på över ett års försök.
Men allt man behöver är förståelse. För varandra, oavsett antal försök. Men visst svider det lite när man nonchaleras.
Aja, önskar alla gravida lycka till iallafall och jag önskar att vi icke gravida ska få bli det snart. Väldigt snart. Helst igår. Kram på er.
Hur är det med alla som plussat i tråden? :) Är det någon/några som hänger kvar här?
Det börjar ju kännas hopplöst här. Känner inte riktigt att jag kan knyta an till andra här längre :( Vi är ju få nu som inte blivit gravida ännu och det är mycket sorg och förtvivlan här inne. Ibland tycker jag det är skitjobbigt att höra om andras graviditeter pga avund medan jag andra dagar tycker det är roligt att höra och tycker det är mysigt :)
För varje negativt test, för varje jävla mens så gräver sig gropen djupare. 13 jävla inprickade ägglossningar. Nä fy fan för det här!!
Finns ingen tröst i världen för nån av oss som inte blivit gravida ännu. För kämpar gör vi, varenda jävla månad, in och ut. Och även om man inte missunnar någon en graviditet är det svårt att lyckönska andra och vara glad för andras skull när detta är en tid man faktiskt måste tänka på sig själv.
Ibland blir man så arg och egoistisk när man ser andra gnälla över att det inte tog sig på första försöket, andra försöket eller tredje försöket när man själv ligger på över ett års försök.
Men allt man behöver är förståelse. För varandra, oavsett antal försök. Men visst svider det lite när man nonchaleras.
Aja, önskar alla gravida lycka till iallafall och jag önskar att vi icke gravida ska få bli det snart. Väldigt snart. Helst igår. Kram på er.
Känner igen mig i det du skrive, men jag får dåligt samvete när jag skriver här just pga att vi vill gärna ha barn men valt att inte tänka på deT. Vi använder inga tester lr försöker pricka in äl. Som nu, enligt Appen hade jag äl i fredags. Hade sex natten mellan ons-tors och sen idag.. Men bara pga att vi hade de begäret. . Inte en tanke på äl. Sådant ger mig dåligt samvete pga att t.e.x du, kämpar så dant för de! Ingen av oss har blivit gravida än, men vet inte om jag skulle "våga" skriva det här, om de händer..
Kanske är det så att efter nio månader håller den här tråden på att dö ut
Vi är men handfull kvar som inte plussat, som kämpar och prickar in, tar tester och gratulerar andra. Hur länge kan en tråd överleva med så få medlemmar? Kanske fet är dags att söka sig till trådar för dem som har svårt att få barn
Jag vill så gärna fortsätta följa er som är kvar.. Ja vet inte om ni som fortf kan känna igen er men ibland blir ja ledsen av den här tråden dels för namnet bim september då känner man shit så lång tid har gått O jag är fortf på samma plats. Folk har liksom bf snart, även när man ser hur många som plussat visst är ja glad för allas skull men får mig O känna att de ngt fel på mig O de aldrig kommer gå spec inte på egen hand för om de kunde gå skulle de väll hänt by now för de har ju hänt för nästan alla andra. Va med i en letrozol tråd där har de flesta oxå plussat. Kollade i en spolning tråd O där har de flesta plussat efter spolning. Men jag är den eviga kvar som aldrig får de där plussat ändå är de INGET FEL. Ägglossning är bra, äl ledare e bra, progestron bra,spermier bra. Ålder bra
Och ni får tycka att det suger att jag lyckats och inte ni. Det är helt okej!! Jag vet hur det är. 
MEN, det tog mig 17 försök innan det gick, så ni får inte tycka det suger massor ;)