BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Ni som har haft några missfall senaste året har ni haft lika dana symtom vid alla graviditeter? Mitt första tecken har alltid varit att brösten blir ömma nån dag innan bim. Så är icke fallet nu. Men jag är på bim +4 och vågar inte testa för är det negativt så är det båt seriöst fel på systemet.
Oh herregud för denna värk! Bim -4 och det känns som mensvärk på höger sida som tusan. Har aldrig och har aldrig haft mensvärk...så jag känner med er som lider utav det!
Nu vet ju inte jag om det är de, men de känns kring stockarna o strålar uppåt Ljumsken. Kanske är överansträngning då jag varit igång hela dagen.
Ni som har haft några missfall senaste året har ni haft lika dana symtom vid alla graviditeter? Mitt första tecken har alltid varit att brösten blir ömma nån dag innan bim. Så är icke fallet nu. Men jag är på bim +4 och vågar inte testa för är det negativt så är det båt seriöst fel på systemet.
Secretlyme: härligt att ni är sambos nu :) Låter som en bra ide att söka hjälp efter sommaren. Hoppas självklart att ni inte behöver det ;)
Måste ta blodprov för att mäta Hcg. Den senaste graviditeten var en mola (tumör) och den kan komma tillbaka och den utsöndrar hcg så då vet man inte om man är gravid eller om cancern är tillbaka. Helt sjukt att det kan bli cancer av ett embryo. Det blir fel vid befruktningen som gör att ägget antingen släpper in två spermier i ett ägg eller en spermier som har två DNA uppsättningar.
Secretlyme: härligt att ni är sambos nu :) Låter som en bra ide att söka hjälp efter sommaren. Hoppas självklart att ni inte behöver det ;)
Måste ta blodprov för att mäta Hcg. Den senaste graviditeten var en mola (tumör) och den kan komma tillbaka och den utsöndrar hcg så då vet man inte om man är gravid eller om cancern är tillbaka. Helt sjukt att det kan bli cancer av ett embryo. Det blir fel vid befruktningen som gör att ägget antingen släpper in två spermier i ett ägg eller en spermier som har två DNA uppsättningar.
Nostalgity och fruannie, hur har det gått?
ååh, blir så irriterad på min kropp, har idag haft lite småblödningar (aldrig haft det innan) enligt appen så har jag inte haft någon direkt temphöjning den här cykeln, (har inte tagit tempen de senaste 2 dagarna så vet inte hur det har sett ut nu)
Men kan man ha haft ägglossning även fast att man inte hade en ökning som höll i sig?
såhär ser min temp ut den här månaden.

Hade väl direkt inga tvivel igår men jag ville ändå dra ut på de för de blir så lång väntan men jag måste ju ha de bekräftat så idag på bim +6 tog jag testet. Hoppas ju på en tredje gången gillt men jag vågar inte tro på det här. 
Hade väl direkt inga tvivel igår men jag ville ändå dra ut på de för de blir så lång väntan men jag måste ju ha de bekräftat så idag på bim +6 tog jag testet. Hoppas ju på en tredje gången gillt men jag vågar inte tro på det här.