• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • eagle87
    Det vackraste skrev 2015-06-11 20:23:40 följande:

Endometrios?

Tror inte för jag har aldrig smärtor vid mens... Knappt mensvärk ibland lite i ländryggen thats it.
  • Det vackraste

Skulle tolka båda pos. Ffa det nedersta. Äl om ca ett dygn.

.

knaappeen skrev 2015-06-12 02:50:54 följande:
  • Det vackraste

Ok. Det kan ju vara "bara" otur att det inte blivit hitills. Som för tillklaras som det tog 1,5 år för med ett barn, och två försök med nästa.

Annars kan det vara så att insemination direkt in i livmodern kan lösa allt, eller att man hittar något som krånglar om man gör ivf, när man kan följa hela processen.

eagle87 skrev 2015-06-11 21:55:05 följande:

De kollade även livmodern när de gjorde spolning O allt såg bra ut

• FruA78

Eagle87:förstår att det känns jättejobbigt att behöva vänta på att få hjälp. Jag känner likadant. Har bara gjort halva fertilitetsutredningen dvs spermaprov som var bra, ultraljud av äggstockar. Men inget blodprov. Blev gravid under utredningen och eftersom jag lyckats bli gravid två gånger som dock slutade i missfall så läggs utredningen ner. Ska istället göra en missfallsutredning om jag får ett missfall till. Det har snart gått två år och ingen bebis, känns som att tiden rinner iväg. Jag är stressad för åldern har hunnit bli 37 år nu. Det här är inte roligt längre.

Idag har jag BIM och känner att det inte gick vägen denna gång heller. Känns som att jag snart ger upp att försöka få barn.

• SRMmamma87
    FruA78 skrev 2015-06-13 08:44:07 följande:

SRMmamma87:hur går det för dig?

Näpp, lyckades inte denna gången heller hade mer hopp denna månad än de senaste gångerna. Kändes dom om kanske, kanske... Men nej. Blöder som en stucken gris. Nytt BIM 10/7, försök 14.
Svar på tråden BIM September 2014