BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Bim 16/7... Känns dock inte som jag har så möe å tillföra just nu :-/
Har fullt upp med de två barn jag har samt går jag min drömutbildning sen i april (går heltid på en körskola och ska ta c och ce körkortet).
Fick missfall i maj förra året...barnet skulle födas i årskiftet 14-15, i Jan i år blev jag faster igen och faster igen sen nyligen i maj och fick igår reda på att jag blir moster igen i januari nästa år.
Jag då? Det gick ju så lätt med de två jag har, nu har de gått ca tio månader...börjar tro att jag inte kan få fler...
Jag känner att jag är FÖR taggad just nu på att bli gravid, om det inte tar sig innan slutet av september så vet ja faktiskt inte hur ja kommer reagera..
Är rädd då jag är så peppad just nu, något mer som har känt såhär?
Jag känner att jag är FÖR taggad just nu på att bli gravid, om det inte tar sig innan slutet av september så vet ja faktiskt inte hur ja kommer reagera..
Är rädd då jag är så peppad just nu, något mer som har känt såhär?
Har du pco?
hmm eftersom att jag bara har haft 7 cyklar sedan mitt MF i maj 2014 så är de inte så många försök och vi har inte aktivt försökt de senaste 2-3 cyklarna (5 månader) då jag inte vill ha en stor mage när jag gifter mig i september
Har du pco?
:-/ Hur ska du då kunna bli gravid?
Vad var "diagnosen"?
Ne, var hos gyn i februari och det konstaterades att jag inte tillverkar tillräckligt av något hormon för att få ägget att släppa som de ska, men det fanns inga tecken på pco.
Vad var "diagnosen"?
Ne, var hos gyn i februari och det konstaterades att jag inte tillverkar tillräckligt av något hormon för att få ägget att släppa som de ska, men det fanns inga tecken på pco.
Vad var "diagnosen"?
Det hormonet som jag inte tillverkar tillräckligt mycket av gör bara att mina cyklar blir ojämna, det tar längre tid för kroppen att få ihop tillräckligt mycket hormon så ägget kan släppa, så min gyn läkare sa att om jag prickar in ÄL så har jag samma chans som alla andra, bara det att jag har inte lika många chanser per år och det går inte att beräkna när jag har ÄL (därför jag började med NC för att se hur min kropp fungerar)
Fick ingen diagnos, men ska under dagen eller morgondagen ringa till gyn igen för en tid så jag kan prata ordentligt, när jag fick reda på detta i Februari så var jag mest i chock så kunde inte fråga så jättemycket