BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
SRMmamma87: nej vad tråkigt :( Styrkekram <3 Har fortfarande inte fått min mens, den lär komma idag eller imorgon.
Nu hoppas vi på nästa månad :)
Min mens slutade natten till igår så nu jävlar blir det att försöka, vi hade tänkt vänta tills efter bröllopet i september men det kommer säkert inte gå nu direkt ändå (vrå skulle de funka nu när det inte har funkat förut liksom?) och sen så är ju mina cyklar mellan 35-62 dagar... Jag la in mer info i min NC app så nu har min BIM flyttats till 30/7 dock så lär väl de ändras när NC har hittat min ÄL.
Det som är jobbigt den här cykeln är att sambon kommer vara borta mycket men vi får se till att försöka hitta stunders att träffas ändå :) (han kommer vara 40 mil bort)
JUNI 
13/6 FruA78, 19:e försöket (1:a efter graviditets förbud)
17/6 Nostalgity, 25 år, 3:e barnet, 9:e försöket
21/6 knaappeen, 25 år, 1a barnet, 10:e försöket (4e efter MA)
JULI 
Lizzie09, 22 år, 1:a barnet, 9:e försöket (1:a efter MF)
Vi som plussat - månad för månad
September
EmmJo, 2:a barnet, 3:e försöket, BIM 3/9
Eme91, 2:a barnet, 6:e försöket, BIM 4/9
Ciconiidae, 1:a barnet, 2:a försöket BIM 5/9
fantasifull, 2:a barnet, 1:års försök (5:e e MA), BIM 6/9
Goaround, 24 år, 2:a barnet, 2:a försöket, BIM 10/9
EmmaK1, 27 år, 2:a barnet, 4:e försöket, BIM 10/9
LGB87, 27 år, 1:a barnet, 1:a försöket, BIM 12/9
mrshellstrom, 26 år, 2a barnet, 4e försöket, BIM 13/9
CarlaVeloso, 2:a barnet, 2:a försöket, BIM 15/9
Bebben84, 30 år, 2:a barnet, 3:e försöket, BIM 15/9
FruA78 36 år, 2:a barnet (makens första) 11:e försöket BIM 17/9
Elsa83, 30 år, 1:a barnet, 2:a försöket, BIM 19/9
sina86, 28 år, 1:a barnet, försökt ca 1,5 år, BIM 20/9
Snäckis, 30 år, 1:a barnet, 3:e BIM 20/9
Nelly88 BIM 22/9
Fiiaaa, 32 år, 1:a barnet, 4:e försöket efter MF, BIM 22/9
carolinheiner, 26 år, 2:a barnet, 2:a försöket (1 änglabarn)
Nelly88, 26 år, 2:a barnet, 1:a försöket, BIM 22/9
Manelma, 28 år, 2:a barnet, 6:försöket, BIM 22/9
Liiinis, 28 år, 1:a barnet, 5:e försöket, BIM 29/9
Lajsa 88, 3:e barnet, 2:a försöket, BIM 29/9
Sawgni, 3: e barnet, 3:e försöket, BIM 29/9
Oktober
Eeeel, 25 år, 1:a barnet, 2:a försöket, BIM 5/10
Milie, 27 år, 1:a barnet, 7:e försöket , BIM 6/10
VioloLaviose, 5:e barnet, 2:a försöket, BIM 7/10
Gummsan, 32 år, 6:e barnet, 11:e försöket, BIM 19/10
NILE90, 24 år, 1:a barnet, 6:e försöket BIM 31/10
Ellonbellon, 28 år, 1:a barnet, 17:e försöket BIM 31/10
JosPhi
November
Malinbarre, 27 år, 1:a barnet, 2:a försöket efter 2:a MF i rad
Peeernilla, 2:a barnet, 3:e försöket
VickyLee, 24 år, 1:a barnet, 3:e försöket
blackpeach, 28 år, 1:a barnet, 4:e försöket BIM 20/11
TigerEmmlis, 3:e barnet, 2:a försöket efter MF o MA BIM 25/11
VickyLee, 24 år, 1:a barnet, 3:e försöket
December
Zora, 36 år, 2:a barnet, 7:e försöket, BIM 10/12
KnytetsMamma, 2:a barnet, 1:a försöket e MF
CarolineElf, 24 år, 3:e barnet, 6:e försöket BIM 10/12
Januari
Inga plus
Februari
Sarasessi - 30 år, 2:a barnet, 15:e försöket (1:a IVF-försöket) BIM 13/2
Mars
tillklaras, 35 år, 3:e barnet (en änglason), 2:a försöket BIM 19/3
Iljans 24år, 2:a barnet och det blir 8:e försöket BIM 24/3
April
Pyret 85, 29 år, 2:a barnet, 8:e försöket (1:a efter 3:e mf) BIM 21/4
Reggi, 30år, 1:a barnet, 13:e försöket BIM 28/4
Maj
FiiaN, 23 år, 1:a barnet, 8:e försöket
fruannie, 27 år, 2:a barnet, 11:e försöket
Hur sysselsätter ni er för O inte tänka på allt? Vad gör ni för kul? Känns som vi bara jobbar O är hemma. Är väldigt social eg men orkar bara inte umgås med alla som har 2,3,4 barn O svara på frågor O höra om barn
Hur sysselsätter ni er för O inte tänka på allt? Vad gör ni för kul? Känns som vi bara jobbar O är hemma. Är väldigt social eg men orkar bara inte umgås med alla som har 2,3,4 barn O svara på frågor O höra om barn
Idag kom mensen, två dagar för sent :( Nytt Bim den 13/7 20:e försöket
Hej på er, jag har varit frånvarande sedan missfallet men nu känner jag mig redo att komma tillbaka igen. Fick cytotec den 1/6 för att driva ut det som var i livmodern och slutade blöda nu i helgen. Var på återbesök idag och allt såg bra ut. Så nu känns det skönt att den proceduren är över och att vi snart kan börja försöka igen. Dock känner jag inget sug alls av att försöka igen just nu, men det är nog för att jag är rädd att samma sak ska hända igen. Blev dock lovad av läkaren att jag kommer få ett tidigt ultraljud nästa gång jag blir gravid, så det känns skönt.
Kram på er
Vad tråkigt för alla som fick mens:(
Tack för tipsen :) jag ska nog försöka ta upp ridningen igen. Har ngn av er husdjur? Vi ska skaffa katt i okt om de inte tagit sig. Min man ogillar djur O ja älskar så detta är en deal vi kom fram till.
Jag har sett en grej som jag inte kan sluta tänka på. Som ja tidigare sagt får man inte gratis Ivf här förräns man försökt 36 mån men Jag hitta nu ett ställe som gör gratis ivf om man donerar ägg vid äggplocket. Jag har ju typ ändå för mycket ägg. Pcos och hög ägg reserv skulle kännas så bra O hjälpa ngn annan O typ själv få hjälp men samtidigt tanken på att de ngn stans kommer finnas barn med hälften av min genetik känns helt Sjukt.
Vad fint.
Lyckas ni så är det väl värt att donera också :) det är väl om det inte gör det som det kanske kan ev kännas tufft att ha gett bort ägg. :/
Jag har varit traditionell surrogatmor så jag har fött ett barn med mina gener som lever med en annan familj. Men så har jag fyra egna barn också.
Tack för tipsen :) jag ska nog försöka ta upp ridningen igen. Har ngn av er husdjur? Vi ska skaffa katt i okt om de inte tagit sig. Min man ogillar djur O ja älskar så detta är en deal vi kom fram till.
Jag har sett en grej som jag inte kan sluta tänka på. Som ja tidigare sagt får man inte gratis Ivf här förräns man försökt 36 mån men Jag hitta nu ett ställe som gör gratis ivf om man donerar ägg vid äggplocket. Jag har ju typ ändå för mycket ägg. Pcos och hög ägg reserv skulle kännas så bra O hjälpa ngn annan O typ själv få hjälp men samtidigt tanken på att de ngn stans kommer finnas barn med hälften av min genetik känns helt Sjukt.