• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • FruA78
    SRMmamma87 skrev 2015-05-31 20:42:23 följande:

Någon annan som tycker morsdag känns lite extra jobbigt?

Både ja och nej. Känns nog okej eftersom jag har Äl idag. Förstår inte riktigt på min kropp, denna månad kom Äl på cykeldag 12 brukar få på dag 14-16. Jobbigt eftersom jag var beräknad till slutet av denna månad om jag inte fått missfall. Min mans syskonbarn fyllde år så vi firade henne idag, var lite jobbigt. Hoppas så att vi lyckas på en gång nu.
  • Emmissara
    SRMmamma87 skrev 2015-05-31 20:42:23 följande:

Någon annan som tycker morsdag känns lite extra jobbigt?

Det har gått ganska bra idag, det kom upp en liten kort tanke om att jag kunde ha varit mamma idag, men viftade snabbt bort den, har varit upptagen hela dagen så har varit väldigt skönt. Men nu helt plötsligt så får jag ont i tjejmagen, har ingen aning om varför så nu börjar man fokusera på det istället. Men tror jag snart ska ta och gå o lägga mig, för imorgon är det sista tentaveckan för den här terminen. 
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2015-05-31 11:03:14 följande:

Hoppar ur. Fått reda på att sambon varit otrogen.

Fy så hemskt! säger som dom andra: vi finns här om du vill kräka av dig <3

Har förresten din mens kommit?

kram!
  • SecretlyMe

Nej, ingen mens... Är på dag 29 och tempen är hög.. Får se om den kommer snart..

• SRMmamma87
    SecretlyMe skrev 2015-06-01 13:30:05 följande:

Nej, ingen mens... Är på dag 29 och tempen är hög.. Får se om den kommer snart..

Vilken jobbig sits du hamnat i <3
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2015-06-01 13:30:05 följande:

Hur mår du annars vännen?

kram <3
  • knaappeen
    SecretlyMe skrev 2015-05-31 11:03:14 följande:

Hoppar ur. Fått reda på att sambon varit otrogen.

Usch <3 vet exakt hur det känns!

En otroligt tuff sak att gå igenom*kram*
    MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • FruA78
    SRMmamma87 skrev 2015-06-02 22:20:13 följande:

ÄL över för denna gången. Väntan mellan äl och BIM har pågått ett par dagar.

Likaså för mig med. Är på Äl +2 idag, bim den 13 juni.
  • eagle87

Hej min app har inte funkat på evigheter. Åh så ledsen för dej secretly me :(

Vi finns som sagt här.

Jag är på ål+8. Tog inga tabletter denna månad men ägglossade på egen hand på dag 19 så det är iaf positivt har såklart hopp men vågar inte hoppas för mkt. Vi var lite mer avslappnade denna månad då vi var på semester.

Svar på tråden BIM September 2014