• Efraim Barkbit

Din rumpa

Temat är (stor) kvinnorumpa.

Otaliga är trådarna där det kvinnor i olika åldrar ber om råd och omdömen om sina kroppar. Ofta kommer gliringar och ibland rena elakheter som svar. Denna tråden är en ren feelgood-tråd där vi hyllar och berättar om kvinnans rumpa.

Du som har stor rumpa, trivs du med den?
    Vad är bäst med rumpan?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-10 17:48
    Jag ber om ursäkt att mina egna preferenser färgade trådstarten. Självklart vore det ännu roligare om precis alla rumpor och dess fördelar blev beskrivna av sina kloka kvinnliga ägare. Så alla rumpor är välkomna! !!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-13 11:48
    www.familjeliv.se/forum/thread/73788560-dina-brost

Startade en systertråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 21:32
    Lite fler rumpfrågor:

I vilket plagg tycker du att din rumpa gör sig bäst?
    Vilken sexställning är bäst respektive sämst förnjust din rumpa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-28 18:20
    Skulle du känna för att göra lite utsvävningar som Häckhäxan på temat livet men ändå har milda kopplingar till rumpan så går det utmärkt!
  • Svar på tråden Din rumpa
  • lille Birger
    Anonym (Fetröven) skrev 2014-08-29 12:52:31 följande:
    Många blir som galna. Men jag skäms ihjäl. Jag hatar min groteska röv.

Midja 87 cm och rövjäveln 123 cm...!!!!
    Helt jävla vidrigt!
    Vad menar du med att många blir galna?
  • Anonym (Fetröven)

Många män som älskar min röv. Dom kan knappt låta bli den.

• lille Birger
    Anonym (Fetröven) skrev 2014-08-29 13:06:52 följande:
    Många män som älskar min röv. Dom kan knappt låta bli den.
    Okej, och varför skäms du?
  • Anonym (Fetröven)

Den är grotesk.

Den är ivägen.

Svår att hitta kläder till.

Jag skäms väl inte direkt när jag ör med nån som gillar den. Men ibland glor ju folk och då känns det som dom stirrar för man är fet typ.

• lille Birger
    Anonym (Fetröven) skrev 2014-08-29 13:18:18 följande:
    Den är grotesk.
    Den är ivägen.
    Svår att hitta kläder till.

Jag skäms väl inte direkt när jag ör med nån som gillar den. Men ibland glor ju folk och då känns det som dom stirrar för man är fet typ.
    På bilden är du ju inte fet iaf. Snarare normal, fast med mer kurvor. De flesta kvinnorna skulle förmodligen om de vill möjlighet byta kropp med dig.
  • lille Birger
    lille Birger skrev 2014-08-29 13:22:25 följande:
    På bilden är du ju inte fet iaf. Snarare normal, fast med mer kurvor. De flesta kvinnorna skulle förmodligen om de vill möjlighet byta kropp med dig.
    Det skulle stå att de flesta kvinnor skulle förmodligen om det fanns möjlighet vilja byta kropp med dig.
  • Celines Essence
    Anonym (Fetröven) skrev 2014-08-29 12:52:31 följande:

Många blir som galna. Men jag skäms ihjäl. Jag hatar min groteska röv.

Midja 87 cm och rövjäveln 123 cm...!!!!

Helt jävla vidrigt!

Hur kan du skämmas !?!?!.Jag har nästan svårt att tro att det är sant . Jättefina former
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    Anonym (Rumpa) skrev 2014-08-29 08:47:26 följande:
    Fint
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (röven)

Min rumpa är bred och lite platt, men jävligt snygg i ett par hotpants :)  Jag hatade den i många år, men när jag träffade min sambo så avgudade han den närmast, och det har fått mig att själv tycka att den är snygg, så nu gillar jag den, den är assnygg i jeans, och jag gillar att visa upp den i doggystyle :P

• HäckHäxan
    Celines Essence skrev 2014-08-29 11:32:46 följande:
    Ja, visst kan det vara lätt att ge sig själv olika typer av stämplar. Man kan bita sig fast vid att man tror att man är dålig på något, ful ...eller vad som helst. Det kan gälla sex också. Att man för tidigt bestämmer sig för vad man inte gillar, eller hur man fungerar, utan att egentligen veta. Man kan ofta ändra sig igenom livet och jag tycker att det är viktigt att man tillåter sig det.

En sak ska du veta och det är att du är kvinnlig{#emotions_dlg.flower}. Alla andra tankar är gamla osanningar som du inte gjort dig riktigt kvitt med.

Jag har mycket sällan fått uppmärksamhet eller komplimanger för mitt utseende. Kvinnor har kunnat säga att jag är smal (och fin), men jag har inte märkt eller hört någon uppskattning från någon man förrän jag blev 35år. Min Fd partner sa nog vid några få tillfällen att min rumpa var fin i samband med sex, men jag vet egentligen inte om han gillade min kropp eller inte för det var verkligen sällsynt med uppskattning. Nu vet jag att det finns män som uppskattar även min typ av kropp...och det enda som betyder något är att Anton gillar den Solig

Jag har aldrig träffat någon man med stor åldersskillnad. Anton är ca 10 år äldre. Det är den största åldersskillnaden för mig...Det är verkligen sekundärt...men jag gillar detFlört
    Jag tänker som dig där, det är farligt att vara för fast i sitt tänkande, så man stagnerar och inte utvecklas, både gällande sex och annat. Utrymme för variation, nyfikenhet och utveckling måste få finnas tänker jag. Ja du har rätt, jag har inte riktigt gjort mig kvitt dem, men jag försöker, en grej är ju att jag faktiskt äger kjolar nu för tiden eller nåja jag har ägt innan också men inte använt dem. Det gör jag nu och lite andra små små saker, en ytterst långsam utveckling mot att det är okej att vara kvinnligt, alltså stereotypisk kvinnlig och gilla det. Det jobbigaste är väl när saker krockar, alltså känslor i kroppen, glädje som krockar med skam osv, när det känns dubbel och tvetydigt inom en. För min del då alltså.

Nå jag låg inte med karl och hade det inte varit för det faktum att jag faktiskt var hos min kompis så hade jag absolut sprungit min väg. Nu kunde jag inte riktigt fly. Hade jag mött honom på krogen så hade jag vänt när jag insåg det och gått åt ett annat håll och stoppat ner det i en låda och gett fan i att fundera över det mer. Men nu blev jag fast på en minimal balkong med honom och rökte och fick ju helt enkelt gilla läget lite oavsett om jag gjorde det eller inte. Tio år äldre än mig är max ålders skillnad uppåt för min del också och det var i år och är inget vanlig fenomen så att säga. Jag brukar ju hålla mig till yngre, det är enkelt och ställer sjukt låga krav på mig.

Nu för tiden vette fan vem jag är känner jag, massor som ändrats med mig, för mig, inom mig. Tycker det är bra så det är inte det, bara udda och ovanligt för min del då
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
Svar på tråden Din rumpa