• Efraim Barkbit

Din rumpa

Temat är (stor) kvinnorumpa.

Otaliga är trådarna där det kvinnor i olika åldrar ber om råd och omdömen om sina kroppar. Ofta kommer gliringar och ibland rena elakheter som svar. Denna tråden är en ren feelgood-tråd där vi hyllar och berättar om kvinnans rumpa.

Du som har stor rumpa, trivs du med den?
    Vad är bäst med rumpan?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-10 17:48
    Jag ber om ursäkt att mina egna preferenser färgade trådstarten. Självklart vore det ännu roligare om precis alla rumpor och dess fördelar blev beskrivna av sina kloka kvinnliga ägare. Så alla rumpor är välkomna! !!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-13 11:48
    www.familjeliv.se/forum/thread/73788560-dina-brost

Startade en systertråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 21:32
    Lite fler rumpfrågor:

I vilket plagg tycker du att din rumpa gör sig bäst?
    Vilken sexställning är bäst respektive sämst förnjust din rumpa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-28 18:20
    Skulle du känna för att göra lite utsvävningar som Häckhäxan på temat livet men ändå har milda kopplingar till rumpan så går det utmärkt!
  • Svar på tråden Din rumpa
  • Efraim Barkbit
    Haskel skrev 2014-08-10 19:04:14 följande:

Vad vore en sån här tråd utan dig älskade Birger.

Var sak kräver sitt proffs. Ingen på detta forum är så kunnig på rumpor som du min vän.

EH är mycket trevlig, men hans expertis hittar man trots allt en bit ovanför rumpan. Dock ska han ha all credit för initiativet att starta denna trevliga tråd.

Ibland måste man sänka sin horisont för att bredda sig
  • Haskel
    ErnstHugo skrev 2014-08-10 19:09:40 följande:
    Ibland måste man sänka sin horisont för att bredda sig
    Om inte annat, för att lära sigFlört

Jag är hur som helt oerhört tacksam för vår rumpguru Birger, på samma sätt som jag älskar vår egen bröstguru EH.

Tack för att finnsHjärta
  • MxMeNow
    ErnstHugo skrev 2014-08-10 00:02:21 följande:

Temat är (stor) kvinnorumpa.

Otaliga är trådarna där det kvinnor i olika åldrar ber om råd och omdömen om sina kroppar. Ofta kommer gliringar och ibland rena elakheter som svar. Denna tråden är en ren feelgood-tråd där vi hyllar och berättar om kvinnans rumpa.

Du som har stor rumpa, trivs du med den?

Vad är bäst med rumpan?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-10 17:48

Jag ber om ursäkt att mina egna preferenser färgade trådstarten. Självklart vore det ännu roligare om precis alla rumpor och dess fördelar blev beskrivna av sina kloka kvinnliga ägare. Så alla rumpor är välkomna! !!

Jag har liten rumpa och skulle inte tacka nej till lite utfyllnad, bysten är desto större och jag tröstar mig med det. Man kan inte få allt, typ...

Min rumpa får plats i alla byxor, vilket är en fördel och jag tar upp liten yta när jag sitter och man ska trycka ihop sig. Annars ser jag inga direkta fördelar.

Inga komplimanger har jag fått för just rumpan, vad jag kan komma på iaf. Min rumpa är förmodligen kroppsdelen jag är minst nöjd med nu när jag tänker på det.
  • Efraim Barkbit
    MxMeNow skrev 2014-08-10 19:36:52 följande:

Jag har liten rumpa och skulle inte tacka nej till lite utfyllnad, bysten är desto större och jag tröstar mig med det. Man kan inte få allt, typ...

Min rumpa får plats i alla byxor, vilket är en fördel och jag tar upp liten yta när jag sitter och man ska trycka ihop sig. Annars ser jag inga direkta fördelar.

Inga komplimanger har jag fått för just rumpan, vad jag kan komma på iaf. Min rumpa är förmodligen kroppsdelen jag är minst nöjd med nu när jag tänker på det.

Du har ssäkert fin rumpa men vad är det i formen du är missnöjd med?
  • Celines Essence

-Jag har en liten rumpa

- Bästa med rumpan är rundheten och att de små skinkorna passar så bra i Antons stora händer....

- vågar inte berätta den bästa komplimangen...blir blyg....

Större delen av livet har jag trott att min rumpa var för liten. Jag tyckte att den var "pojkaktig". Har tom handlat på barn-pojkavdelningen för jag trodde jag såg ut som en pojke. När jag var ca 35år började jag förstå att en del män faktiskt gillade mig och mitt utseende.

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Efraim Barkbit
    Celines Essence skrev 2014-08-10 20:49:24 följande:

-Jag har en liten rumpa

- Bästa med rumpan är rundheten och att de små skinkorna passar så bra i Antons stora händer....

- vågar inte berätta den bästa komplimangen...blir blyg....

Större delen av livet har jag trott att min rumpa var för liten. Jag tyckte att den var "pojkaktig". Har tom handlat på barn-pojkavdelningen för jag trodde jag såg ut som en pojke. När jag var ca 35år började jag förstå att en del män faktiskt gillade mig och mitt utseende.

Tack så mycket för att du delar med dig du om någon representerar den vänliga mentalitet som fortfarande präglar delar av FL. Måste bara säga att även om mina personliga preferenser går åt det mer voluminösa hållet så vårdar jag minnet av ett par undantag som bekräftar regeln för mig.
  • lille Birger
    LaLola skrev 2014-08-10 00:10:23 följande:
    Tjenare EH! Nu är jag här igen. smile5.gif

Att den ser bra ut helt enkelt.
    LaLola skrev 2014-08-10 00:53:50 följande:
    Vet du, min röv visas upp nån annanstans på nätet.
    Du har en populär rumpa med andra ord. Flört

• LaLola
    lille Birger skrev 2014-08-10 21:40:17 följande:
    LaLola skrev 2014-08-10 00:53:50 följande:
    Vet du, min röv visas upp nån annanstans på nätet.
    Du har en populär rumpa med andra ord. Flört

Det vill jag inte påstå.
  • CarinaL26
    ErnstHugo skrev 2014-08-10 17:43:13 följande:

Oj det låter underbart var det din kille/kk som fick gunga?

Det var ett ons.
  • lille Birger
    ErnstHugo skrev 2014-08-10 00:51:13 följande:
    Birger, jag vill påminna ok att det är en feelgoodtråd. Be kind!
    Du vill dock gärna att det ska vara en feelbigtråd?
Svar på tråden Din rumpa