• Efraim Barkbit

Dina bröst

Temat är välkänt och alltid lika spännande.

Otaliga är trådarna där kvinnor oroar sig över sina kroppar och man blir uppriktigt ledsen om det är så många vuxna kvinnor som ogillar sin egen kropp. Detta är en feelgood-tråd där kvinnor kan berätta om bröst, sina egna eller tankar om bröst i allmänhet. Ja, jag tycker bröst är bland vackraste livet erbjuder om någon undrar

Vad är bäst med dina bröst?
    När fick du dem?
    Gilar du uppskattning för dina bröst?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för dem?
    Hur tänker du kring bh?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Svar på tråden Dina bröst
  • Efraim Barkbit
    Anonym skrev 2014-08-21 21:52:33 följande:

Nä fy, jag skall genast skärpa mig

Hoppsan, alltså jag som skall skärpa mig
  • Anonym
    ErnstHugo skrev 2014-08-21 17:31:48 följande:

Det är väl sånt man kan rätta till

Dags att lugna ner sig lite tror jag minsann. Det är bara maken min som får se dem numera.
  • Efraim Barkbit
    Anonym skrev 2014-08-21 22:28:32 följande:

Dags att lugna ner sig lite tror jag minsann. Det är bara maken min som får se dem numera.

Då får han skärpa sig med att ge lite komplimanger också
  • Katjamamma
    ErnstHugo skrev 2014-08-21 23:09:00 följande:

Då får han skärpa sig med att ge lite komplimanger också

Ja man kan alltid hoppas!
  • Anonym (k)
    ErnstHugo skrev 2014-08-15 08:46:16 följande:
    Som en del tjejer säger om kukar same same
  • Efraim Barkbit
    Katjamamma skrev 2014-08-22 07:41:22 följande:

Ja man kan alltid hoppas!

Har han bättrat sig?
  • Katjamamma
    ErnstHugo skrev 2014-09-11 22:57:31 följande:
    Har han bättrat sig?
    Nix men har inte heller tagit upp det än!
  • Efraim Barkbit

Tycker att Quexet borde skriva en rad här

• Anonym (taggen)
    ErnstHugo skrev 2014-12-23 01:58:25 följande:
    Tycker att Quexet borde skriva en rad här smile1.gif
    Skriva eller visa, ? Vill inte låta som en sur moraltant EH men du är i känsliga rummet nu... 
    (oj låter nästan lite svartsjuk Skäms ..
  • vampyria2

Hm men måste man egentligen gilla sina bröst? Jag tex vet att jag har inga bröst som är speciellt attraktiva, jag har fött och ammat fyra barn och jag har gått ned 71 kg i vikt så det enda som är riktigt fult på mig är just mina bröst men det känns helt okej för mig efter som jag faktiskt har ganska mycket annat som jag faktiskt istället är väldigt nöjd med och känner mig sexig ändå :p

Jag drar på mig en snygg/sexig BH så är det problemet löst och jag lider inte ett dugg av att mina bröst ser ut som de gör, jag är 42 år gammal och har tidigar haft snygga stora bröst men inte tusan var jag lika nöjd med mig själv då som jag faktiskt kan erkänna att jag är i dag

• Efraim Barkbit
    Anonym (taggen) skrev 2014-12-23 02:05:36 följande:

Skriva eller visa, ? Vill inte låta som en sur moraltant EH men du är i känsliga rummet nu... 

(oj låter nästan lite svartsjuk  ..

Tråden är inte så fokuserad på bilder. Du får gärna ta din svartsjuka med mig direkt
  • Efraim Barkbit
    vampyria2 skrev 2014-12-23 02:10:50 följande:

Hm men måste man egentligen gilla sina bröst? Jag tex vet att jag har inga bröst som är speciellt attraktiva, jag har fött och ammat fyra barn och jag har gått ned 71 kg i vikt så det enda som är riktigt fult på mig är just mina bröst men det känns helt okej för mig efter som jag faktiskt har ganska mycket annat som jag faktiskt istället är väldigt nöjd med och känner mig sexig ändå :p

Jag drar på mig en snygg/sexig BH så är det problemet löst och jag lider inte ett dugg av att mina bröst ser ut som de gör, jag är 42 år gammal och har tidigar haft snygga stora bröst men inte tusan var jag lika nöjd med mig själv då som jag faktiskt kan erkänna att jag är i dag

Du glömde den finaste komplimangen du fått för dina bröst ?

Dessutom tror jag dina bröst är vackra i många mäns ögon, även om det är din egen självbild som är viktigast i sammanhanget.
Svar på tråden Dina bröst