• Efraim Barkbit

Dina bröst

Temat är välkänt och alltid lika spännande.

Otaliga är trådarna där kvinnor oroar sig över sina kroppar och man blir uppriktigt ledsen om det är så många vuxna kvinnor som ogillar sin egen kropp. Detta är en feelgood-tråd där kvinnor kan berätta om bröst, sina egna eller tankar om bröst i allmänhet. Ja, jag tycker bröst är bland vackraste livet erbjuder om någon undrar

Vad är bäst med dina bröst?
    När fick du dem?
    Gilar du uppskattning för dina bröst?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för dem?
    Hur tänker du kring bh?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Svar på tråden Dina bröst
  • Anonym (Nej!!!)

Okej jag tycker jag fin som jag är och vill INTE att ngn är otrevlig, men ALDRIG att jag skriver om mina bröst!!! Jag förstår idéen men jag sjunker inte så lågt!

• Påven Johanna
    Anonym (Nej!!!) skrev 2014-08-15 10:32:34 följande:

Okej jag tycker jag fin som jag är och vill INTE att ngn är otrevlig, men ALDRIG att jag skriver om mina bröst!!! Jag förstår idéen men jag sjunker inte så lågt!

Och det meddelas endast på detta sätt, i endast den här tråden? Eller informerar du om ditt ställningstagande i alla trådar som handlar om bröst? 
  • Efraim Barkbit
    Anonym (Nej!!!) skrev 2014-08-15 10:32:34 följande:

Hej

Tack för att du skriver här. Vilken del är du förstår? Vad innebär det att sjunka lågt?
  • Anonym (Nej!!!)
    Okej
    Jag fattar att det är skönt för folk att skriva av sig ilska och sånt men det är lite för mycket att man vill att kvinnor ska skriva på nätet om sina bröst.
  • Efraim Barkbit
    Anonym (Nej!!!) skrev 2014-08-15 11:21:28 följande:

Okej

Jag fattar att det är skönt för folk att skriva av sig ilska och sånt men det är lite för mycket att man vill att kvinnor ska skriva på nätet om sina bröst.

Tack för att du delar med dig vad är det som är lite för mycket?
  • K grrl
    Anonym (fulingen) skrev 2014-08-15 10:26:16 följande:
    Jag kan bara gå till mej själv, men för mej är det viktigare hur kukens ägare är än storleken. Men det skulle bli svettigt om han har stor kuk, för jag är ganska tight. Men med massa glidmedel och en försiktig partner skulle det säkert gå med en stor kuk också. Men jag föredrar en medel, faktiskt, på riktigt.
    Fast alla vet ju att killar egentligen föredrar stor kuk. Alla som säger något annat är bara pk, förutom någon enstaka.
  • Efraim Barkbit
    K grrl skrev 2014-08-15 13:21:02 följande:

Fast alla vet ju att killar egentligen föredrar stor kuk. Alla som säger något annat är bara pk, förutom någon enstaka.

Menar du homo-preferenser nu?
  • K grrl
    ErnstHugo skrev 2014-08-15 14:08:14 följande:
    Menar du homo-preferenser nu? smile3.gif
    HA! Nej, det var en felskrivning från min sida.
  • Anonym (...)

Vad är bäst med dina bröst? 
    Fin form, fasta :)  Men jag saknar brösten (och kroppen överhuvudtaget) jag hade när jag vägde lite mer, för de var ännu finare eftersom de var större och rundare :) Nu tycker jag att de har "vandrat neråt" lite mer efter viktnedgången jämfört med innan, även om de inte hänger, samt att de är lite spetsiga. 

När fick du dem?
    Började få dem när jag var ca 10, men jag var väldigt smal så det var eg först när jag var 13 som jag kunde använda riktig bygelbehå (70 a) och som de syntes mer under kläder. 

Gillar du uppskattning för dina bröst? 
    Beror på från vem och vilket tillfälle det är. Ibland gillar jag uppskattande blickar från andra män, när det nu någon gång händer, annars blir jag ju glad av uppskattning från min kille :)

Vilken är den finaste komplimang du fått för dem?
    Har bara varit med min kille så det är väl mest han som har gett komplimanger. Kan inte välja finaste komplimangen.

Hur tänker du kring bh?
    Nu skulle jag kunna gå utan utan att få så ont i ryggen (70 C-D) men jag tycker det ser snyggare ut med behå i de flesta kläder. Dessutom kan en bra behå få brösten att se lite större ut :)

• Anonym (skitkarlar)
    Anonym (fulingen) skrev 2014-08-14 21:07:45 följande:
    Anledningen till att jag inte tror på komplimanger är att många är så jävla smorda i käften och säger det de tror att man vill höra, utan att mena ett jävla dugg för att få som de vill.
    Inga killar vågar säga till en tjej att de gillar stora bröst om tjejen har små bröst. Då säger de  att de tycker att en handfull räcker. Jävla skitsnack! Så klart de gillar stora bröst, särskilt om de gillar kvinnor med kurvor, varför skulle det inte gälla brösten också? De blir ju mer proportioneligt  då.
    Jag har fått  komplimanger för mina små bröst men samtidigt fått höra av samma man att han gillar stora bröst.

Hur tänker man då?

Svar på tråden Dina bröst