• Efraim Barkbit

Dina bröst

Temat är välkänt och alltid lika spännande.

Otaliga är trådarna där kvinnor oroar sig över sina kroppar och man blir uppriktigt ledsen om det är så många vuxna kvinnor som ogillar sin egen kropp. Detta är en feelgood-tråd där kvinnor kan berätta om bröst, sina egna eller tankar om bröst i allmänhet. Ja, jag tycker bröst är bland vackraste livet erbjuder om någon undrar

Vad är bäst med dina bröst?
    När fick du dem?
    Gilar du uppskattning för dina bröst?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för dem?
    Hur tänker du kring bh?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Svar på tråden Dina bröst
  • Anonym (fulingen)

Anledningen till att jag inte tror på komplimanger är att många är så jävla smorda i käften och säger det de tror att man vill höra, utan att mena ett jävla dugg för att få som de vill.
    Inga killar vågar säga till en tjej att de gillar stora bröst om tjejen har små bröst. Då säger de  att de tycker att en handfull räcker. Jävla skitsnack! Så klart de gillar stora bröst, särskilt om de gillar kvinnor med kurvor, varför skulle det inte gälla brösten också? De blir ju mer proportioneligt  då.

• Anonym (D-kupan)
    Anonym (fulingen) skrev 2014-08-14 21:07:45 följande:

Anledningen till att jag inte tror på komplimanger är att många är så jävla smorda i käften och säger det de tror att man vill höra, utan att mena ett jävla dugg för att få som de vill.
    Inga killar vågar säga till en tjej att de gillar stora bröst om tjejen har små bröst. Då säger de  att de tycker att en handfull räcker. Jävla skitsnack! Så klart de gillar stora bröst, särskilt om de gillar kvinnor med kurvor, varför skulle det inte gälla brösten också? De blir ju mer proportioneligt  då.

Somliga killar gillar ju dock (smala) tjejer med små bröst. Jag har fått höra att jag har för stora bröst vid några tillfällen.
  • Anonym (fulingen)
    Anonym (D-kupan) skrev 2014-08-14 21:23:51 följande:
    Somliga killar gillar ju dock (smala) tjejer med små bröst. Jag har fått höra att jag har för stora bröst vid några tillfällen.
    Kanske om man gillar små smala tjejer, att man gillar små bröst. De står i proportion till kroppen då.
    Men det är pk att säga att man gillar små bröst, innerst inne gillar de flesta killar stora bröst
  • Efraim Barkbit
    PaRa skrev 2014-08-14 20:04:45 följande:

Är så missnöjd med dem och min kropp, så att höra att ngn uppskattar dem är trevligt. Är alltid skönt att höra bra saker om sig själv. 

Tror du är vacker precis som du är
  • boobs
    Vad är bäst med dina bröst? 
    Att de är så små att de aldrig är till några problem, samtidigt som de har vänligheten att vara stora nog att ge i alla fall lite form Flört

När fick du dem?
    Började väl knoppa sig lite redan i fyran-femman, men sen gick det så långsamt att jag slutade tänka på det. Men enligt min första kille skedde tydligen det mesta på sommarlovet mellan sjuan och åttan, för det ska ha blivit värsta snackisen bland killarna den skolstarten, hah.

Gillar du uppskattning för dina bröst? 
    Såklart, precis som för allt annat!

Vilken är den finaste komplimang du fått för dem?

Kan inte minnas några speciella komplimanger. Får mest höra att de är fina, punkt.

Hur tänker du kring bh?
    Kan gå utan om jag vill, så det finns inga känslor av "tvång" inblandat i det hela. Tycker att det är ett trevligt plagg. Snyggt och smickrande för kroppen, och dessutom funkar som en extra liten värmedyna för brösten - när jag går utan bh kan jag känna mig lite kall och naken... På sommaren föredrar jag däremot att gå utan.
  • boobs

Apropå små och stora bröst och "vad killar gillar":

Min bästa kompis, som har stora(!) bröst, sa nån gång att alla killar verkar älska stora bröst, för precis alla hon varit ihop med har avgudat det och sagt att de är så glada att hon inte har små. Så lustigt, tänkte jag då, för precis alla killar jag varit ihop med har sagt att de ääälskar små bröst och och är glada att jag inte har stora. Troo vad det kan bero på? Tungan ute

• Anonym (fulingen)
    boobs skrev 2014-08-15 01:01:46 följande:

Apropå små och stora bröst och "vad killar gillar":

Min bästa kompis, som har stora(!) bröst, sa nån gång att alla killar verkar älska stora bröst, för precis alla hon varit ihop med har avgudat det och sagt att de är så glada att hon inte har små. Så lustigt, tänkte jag då, för precis alla killar jag varit ihop med har sagt att de ääälskar små bröst och och är glada att jag inte har stora. Troo vad det kan bero på? 

Det bekräftar ju det jag skrev innan
  • Efraim Barkbit
    Anonym (fulingen) skrev 2014-08-15 01:46:08 följande:

Det bekräftar ju det jag skrev innan

Som en del tjejer säger om kukar same same
  • Anonym (fulingen)
    ErnstHugo skrev 2014-08-15 08:46:16 följande:
    Jag kan bara gå till mej själv, men för mej är det viktigare hur kukens ägare är än storleken. Men det skulle bli svettigt om han har stor kuk, för jag är ganska tight. Men med massa glidmedel och en försiktig partner skulle det säkert gå med en stor kuk också. Men jag föredrar en medel, faktiskt, på riktigt.
  • Anonym (fulingen)
    ErnstHugo skrev 2014-08-15 08:46:16 följande:
    Jag kan bara gå till mej själv, men för mej är det viktigare hur kukens ägare är än storleken. Men det skulle bli svettigt om han har stor kuk, för jag är ganska tight. Men med massa glidmedel och en försiktig partner skulle det säkert gå med en stor kuk också. Men jag föredrar en medel, faktiskt, på riktigt.
Svar på tråden Dina bröst