• Efraim Barkbit

Dina bröst

Temat är välkänt och alltid lika spännande.

Otaliga är trådarna där kvinnor oroar sig över sina kroppar och man blir uppriktigt ledsen om det är så många vuxna kvinnor som ogillar sin egen kropp. Detta är en feelgood-tråd där kvinnor kan berätta om bröst, sina egna eller tankar om bröst i allmänhet. Ja, jag tycker bröst är bland vackraste livet erbjuder om någon undrar

Vad är bäst med dina bröst?
    När fick du dem?
    Gilar du uppskattning för dina bröst?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för dem?
    Hur tänker du kring bh?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Svar på tråden Dina bröst
  • Anonym (fulingen)

Vad är bäst med dina bröst? Bröstvårtorna
    När fick du dem? Knappt 40 år sedan
    Gilar du uppskattning för dina bröst? Nej
    Vilken är den finaste komplimang du fått för dem? Tror inte på komplimanger
    Hur tänker du kring bh? Jävligt obekvämt

• Anonym (Rätt nöjd)
    Att de är fasta och runda, har fin form och fina bröstvårtor, att de är små och nätta och inte hänger.

När fick du dem?
    Det minns jag inte om jag reagerade på, men jag vet att jag hade bröst när jag var 15 iallafall.

Gillar du uppskattning för dina bröst?
    Såklart Glad

Har aldrig fått några direkta komplimanger för dem, mer än nån kommentar om att de är fina mitt i sexakten, men det gör mig inget.

Hur tänker du kring bh?
    Gillar inte BH eftersom de alltid får mina bröst att se större ut, det är omöjligt att hitta BH i min storlek som INTE är pushup. Helst går jag utan BH men älskar inte att bröstvårtorna syns under kläderna.
  • Efraim Barkbit
    Anonym (tutte) skrev 2014-08-14 08:48:02 följande:

Bäst är att dom gett mina barn mat när dom var små.

Fick dom som dom flesta i början av tonåren.

Vet inte om jag tänker så mycket på dom men min sambo gör och det är ju trevligt.

Av andra vill jag dock helst inte ha nån sån uppmärksamhet.

Bh är ett djävulens plagg som bara sitter på när det absolut måste, mina tuttar får gärna lufta sig mycket.

Säger bara - släng din BH
  • Efraim Barkbit
    Anonym (Rätt nöjd) skrev 2014-08-14 13:18:28 följande:

Att de är fasta och runda, har fin form och fina bröstvårtor, att de är små och nätta och inte hänger.

När fick du dem?

Det minns jag inte om jag reagerade på, men jag vet att jag hade bröst när jag var 15 iallafall.

Såklart Vilken är den finaste komplimang du fått för dem?

Har aldrig fått några direkta komplimanger för dem, mer än nån kommentar om att de är fina mitt i sexakten, men det gör mig inget.

Hur tänker du kring bh?

Gillar inte BH eftersom de alltid får mina bröst att se större ut, det är omöjligt att hitta BH i min storlek som INTE är pushup. Helst går jag utan BH men älskar inte att bröstvårtorna syns under kläderna.

Skulle du bli glad om en manlig vän sa att du har fina bröst? :)
  • Busungarna
    Anonym (Rätt nöjd) skrev 2014-08-14 13:18:28 följande:

När fick du dem?

Såklart Vilken är den finaste komplimang du fått för dem?

Hur tänker du kring bh?

Låter som ett par drömbröst, förstår inte hur du inte kan ha fått massor av komplimanger av männen du haft sex med. Har du ingen sambo/man nu som brukar ge komplimanger? Mina bröst är jag inte alls så nöjd med, ska operera dom sen när jag bakat klart tredje (och sista) bebisen. Vill ha tillbaka dom brösten jag hade innan jag fick barn, då va dom som dina är nu.
  • Anonym (Su)

Att de är små.

När fick du dem?
    De började väl komma när jag var 11-12.

Nej, jag vill helst inte höra något alls om dem.

Det vet jag inte, brukar inte stå och flasha med dem så det blir sparsamt med komplimanger.

Hur tänker du kring bh?
    Känns tryggt att ha en på, är som en kram som skyddar de känsliga bröstvårtorna från att få en smäll av något. Dock åker den av direkt när jag kommer hem.

• sthlmsgirl94

När fick du dem?

Gilar du uppskattning för dina bröst?

Hur tänker du kring bh?

Att dom är lagom stora och fasta. O dom e sköna o klämma på, hehe. Fast ja under en tid gick ner så mkt så att dom nästan försvann.

När jag va typ 13

Några har sagt "de är dom snyggaste jag sett", "dom är perfekta".

Vet inte.

• Dovahkiin

Bäst: Snygga, runda, små och söta.
    Fick bröst kring 13-14 tror jag, fast de blev lite större vid 17.
    Eftersom jag inte har jättetuttar är det ingen som råstirrar. De som har myst med dem har aldrig klagat, tvärtom. Det är väl kul, men min självkänsla sitter inte i mina tuttar.
    Finaste komplimangen? Hmm, att de är perfekta? Gosiga? Guds gåva till männen? Take your pick.
    Jag använder nästan aldrig bh. Endast om jag har på mig något genomskinligt. I annat fall använder jag tejp (över bröstvårtorna, eller klädtejp så inget ploppar ut).

• Anonym (Rätt nöjd)
    Busungarna skrev 2014-08-14 17:36:17 följande:
    Låter som ett par drömbröst, förstår inte hur du inte kan ha fått massor av komplimanger av männen du haft sex med. Har du ingen sambo/man nu som brukar ge komplimanger? Mina bröst är jag inte alls så nöjd med, ska operera dom sen när jag bakat klart tredje (och sista) bebisen. Vill ha tillbaka dom brösten jag hade innan jag fick barn, då va dom som dina är nu.
    Jo, min sambo ger mig komplimanger, och jag har fått komplimanger förut också men inte specifikt om brösten Glad har fått höra att jag har fin kropp och är sexig osv men inte nåt särskilt om just mina bröst. Men jag tycker själv att de är fina så jag antar att de är "inkluderade" i de andra komplimangerna Flört
    ErnstHugo skrev 2014-08-14 17:20:55 följande:
    Skulle du bli glad om en manlig vän sa att du har fina bröst? :)
    Ja, såklart Tungan ute men om det bara var en VÄN så hade jag kanske börjat undra om han var intresserad eller nåt.

• PaRa
    ErnstHugo skrev 2014-08-13 23:23:59 följande:

PaRa@

Tack för att du delar med dig. Berätta hur du menar med att du gillar uppskattning?

Är så missnöjd med dem och min kropp, så att höra att ngn uppskattar dem är trevligt. Är alltid skönt att höra bra saker om sig själv. 

The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem.
Svar på tråden Dina bröst