• Efraim Barkbit

Dina bröst

Temat är välkänt och alltid lika spännande.

Otaliga är trådarna där kvinnor oroar sig över sina kroppar och man blir uppriktigt ledsen om det är så många vuxna kvinnor som ogillar sin egen kropp. Detta är en feelgood-tråd där kvinnor kan berätta om bröst, sina egna eller tankar om bröst i allmänhet. Ja, jag tycker bröst är bland vackraste livet erbjuder om någon undrar

Vad är bäst med dina bröst?
    När fick du dem?
    Gilar du uppskattning för dina bröst?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för dem?
    Hur tänker du kring bh?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Svar på tråden Dina bröst
  • K grrl
    ErnstHugo skrev 2014-08-13 11:41:57 följande:

Otaliga är trådarna där kvinnor oroar sig över sina kroppar och man blir uppriktigt ledsen om det är så många vuxna kvinnor som ogillar sin egen kropp. Detta är en feelgood-tråd där kvinnor kan berätta om bröst, sina egna eller tankar om bröst i allmänhet. Ja, jag tycker bröst är bland vackraste livet erbjuder om någon undrar smile1.gif

När fick du dem?
    Hur tänker du kring bh?

Bäst: att de har funkat så himla bra att amma med. Och så har de haft jättefin form, trots tyngd, och hållit sig förhållandevis fina tros viktnedgång, fyra års amning och en ansenlig ålder.

Fick bröst sent, senast i klassen. Fjorton femton? Å andra sidan blev jag snabbt storbystad trots att jag var smal.

Ja, jag gillar uppskattning för mina bröst.

Finaste komplimangen... Oj, har fått höra mycket. Mina bröst har uppskattats mycket under åren och jag har sett dem som min främsta fysiska tillgång. Men att mina bröstvårtor är härliga att suga på och att de är vackra, trots förändringarna, kommer mycket högt på listan.

BH... Har alltid gillat att gå utan BH om än jag kände mig vulgär när jag hade 80 D/E, det gungade ju hejvilt (brydde mig föga när jag ammade och bysten var betydligt större). Formen har ju funkat bra för det. Nu älskar jag att kunna köpa söta BH. Jag äger fler BH nu när jag inte behöver än när jag faktiskt behövde BH men fick hålla till godo med enkla, tråkiga för att det var det som fanns i min storlek.
  • K grrl

En till bästsak: jag tycker att storleken nu är helt perfekt. De passar min kropp så himla fint!

• Efraim Barkbit
    K grrl skrev 2014-08-13 20:09:38 följande:

En till bästsak: jag tycker att storleken nu är helt perfekt. De passar min kropp så himla fint!

Tro ja det tack för ditt fina sätt!
  • PaRa
    ErnstHugo skrev 2014-08-13 11:41:57 följande:

Otaliga är trådarna där kvinnor oroar sig över sina kroppar och man blir uppriktigt ledsen om det är så många vuxna kvinnor som ogillar sin egen kropp. Detta är en feelgood-tråd där kvinnor kan berätta om bröst, sina egna eller tankar om bröst i allmänhet. Ja, jag tycker bröst är bland vackraste livet erbjuder om någon undrar

När fick du dem?
    Hur tänker du kring bh?

Dem fyller sin funktion, hitills bara beprövade inom sex och inte som matstation. Gillar  inte deras utseende överlag. 

När fick du dem?

11-13 nånstans. 

Ja. 

Att dem är mjuka och sköna att ta på.

Hur tänker du kring bh?

Välbehövligt men obekvämt plagg. 

The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem.
  • knivskrik

De är förbannat fina och ger mig och min sambo njutning.

När fick du dem?
    Började växa lite smått när jag var 13-14 år, sedan tog det fart på riktigt när jag var 16-17 och hade slutat spela fotboll.

Av sambon ja, alltid. Annars beror det på humör.

Storögdhet och ett "wow" från sambon första gången han såg dem, det faktum att han oftast inte kan avgöra om jag har bh på mig eller ej, och att de är de finaste han någonsin sett.

Hur tänker du kring bh?
    Bekvämt. Kul att variera olika stilar.

Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • Efraim Barkbit

PaRa@

Tack för att du delar med dig. Berätta hur du menar med att du gillar uppskattning?

Knivskrik@

Fint av sambon Har du stora bröst nu?

• Zuzanne

Det bästa är storleken. Har alltid haft små bröst och fick dem sent, typ 14-15 år. Hade A-kupa jättelänge! Nu när jag ammar har dem vuxit till en B-kupa och jag är mycket nöjd! Tänker aldrig sluta amma för äntligen har mina tuttar blivit fina (enligt mig själv). Dock har ingen någonsin klagat på deras ringa storlek, utan bara tyckt att dem är fina. Min sambo är vansinnigt fascinerad över att dem har vuxit gradvis under dessa 6 år vi varit tillsammans. Men nu är som sagt kulmen nådd och jag vill alltid behålla min nuvarande storlek utan operation. Funderar på att sälja min bröstmjölk till personer som tänder på sådant, när jag inte längre ammar, haha :P

• Efraim Barkbit
    Zuzanne skrev 2014-08-13 23:40:03 följande:

Det bästa är storleken. Har alltid haft små bröst och fick dem sent, typ 14-15 år. Hade A-kupa jättelänge! Nu när jag ammar har dem vuxit till en B-kupa och jag är mycket nöjd! Tänker aldrig sluta amma för äntligen har mina tuttar blivit fina (enligt mig själv). Dock har ingen någonsin klagat på deras ringa storlek, utan bara tyckt att dem är fina. Min sambo är vansinnigt fascinerad över att dem har vuxit gradvis under dessa 6 år vi varit tillsammans. Men nu är som sagt kulmen nådd och jag vill alltid behålla min nuvarande storlek utan operation. Funderar på att sälja min bröstmjölk till personer som tänder på sådant, när jag inte längre ammar, haha :P

Vad kan man säga Är bröst vackert så är mjölkstinna bröst magiskt - allt gott till er
  • knivskrik
    ErnstHugo skrev 2014-08-13 23:23:59 följande:

PaRa@

Tack för att du delar med dig. Berätta hur du menar med att du gillar uppskattning?

Knivskrik@

Fint av sambon Har du stora bröst nu?

Ja. Hade jag vetat hur det skulle sluta hade jag inte varit så nojig som tonåring Skrattande 
    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • Anonym (tutte)

Bäst är att dom gett mina barn mat när dom var små.
    Fick dom som dom flesta i början av tonåren.
    Vet inte om jag tänker så mycket på dom men min sambo gör och det är ju trevligt.
    Av andra vill jag dock helst inte ha nån sån uppmärksamhet.
    Bh är ett djävulens plagg som bara sitter på när det absolut måste, mina tuttar får gärna lufta sig mycket.

Svar på tråden Dina bröst