ErnstHugo skrev 2014-08-13 11:41:57 följande:
Temat är välkänt och alltid lika spännande.
Otaliga är trådarna där kvinnor oroar sig över sina kroppar och man blir uppriktigt ledsen om det är så många vuxna kvinnor som ogillar sin egen kropp. Detta är en feelgood-tråd där kvinnor kan berätta om bröst, sina egna eller tankar om bröst i allmänhet. Ja, jag tycker bröst är bland vackraste livet erbjuder om någon undrar 
Vad är bäst med dina bröst?
När fick du dem?
Gilar du uppskattning för dina bröst?
Vilken är den finaste komplimang du fått för dem?
Hur tänker du kring bh?
Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
Bäst: att de har funkat så himla bra att amma med. Och så har de haft jättefin form, trots tyngd, och hållit sig förhållandevis fina tros viktnedgång, fyra års amning och en ansenlig ålder.
Fick bröst sent, senast i klassen. Fjorton femton? Å andra sidan blev jag snabbt storbystad trots att jag var smal.
Ja, jag gillar uppskattning för mina bröst.
Finaste komplimangen... Oj, har fått höra mycket. Mina bröst har uppskattats mycket under åren och jag har sett dem som min främsta fysiska tillgång. Men att mina bröstvårtor är härliga att suga på och att de är vackra, trots förändringarna, kommer mycket högt på listan.
BH... Har alltid gillat att gå utan BH om än jag kände mig vulgär när jag hade 80 D/E, det gungade ju hejvilt (brydde mig föga när jag ammade och bysten var betydligt större). Formen har ju funkat bra för det. Nu älskar jag att kunna köpa söta BH. Jag äger fler BH nu när jag inte behöver än när jag faktiskt behövde BH men fick hålla till godo med enkla, tråkiga för att det var det som fanns i min storlek.