• engsan

Pco och sköldkörteln

Gweny skrev 2016-02-11 16:03:05 följande:
    Åhh så spännande!! När är TD?

Måtte det vara en liten stark.
    1 mars sa dom att vi skulle testa!
    Ja vi får verkligen hoppas detta går vägen nu! Och hoppas på att vi får två till frysen också! Hoppas att jag aldrig mer behöver göra äggplock, det var fruktansvärt! Grät mig igenom hela proceduren! Och att få sambon att lämna spermier en gång till är mkt tveksamt! Har aldrig sett honom så lidande och förtvivlad som innan och efter! Var inte med honom när det skulle göras!
  • engsan
    Gweny skrev 2016-02-11 16:44:02 följande:
    Ja får vi hoppas!! Nä uch äp är hemskt. Tog du lugnande innan? Tänk vad vi utsätter oss för egentligen.

Nä min sambo hade inte så kul heller...men sån liten del dem måste göra jämfört med allt vårt.
    Jo men ack så viktig del är det! Min sambo trodde inte ens att det skulle gå använda för han trodde det blev för lite! Men där hade han fel och dom hade sett jättefina ut!

Jag fick först två citadon när vi kom till kliniken, sen då lokalbedövning och morfin. Höger sida gick bra, men sen vänster då gav hon både lugnade och mer morfin för jag hade så fruktansvärt ont! Men han sa att han hade lite problem på den sidan att komma åt och därav gjorde det värre ont!
  • engsan

Kram till er alla på alla hjärtansdag! Hoppas ni får en fin dag med lite extra kärlek!

• engsan

Gweny: fick du nå biverkningar av lutinus? Hur länge höll det i sig i så fall? Blödningen du fick, när fick du den och kunde dom säga varför?
    Blöder inte själv, men undrar ändå! Du kanske skrev det men kommer inte ihåg!

Jag har haft ömma bröst flera dagar som inte känns nå mer, sen har jag lite molvärk nere i magen och yrsel. Antar det är biverkningar av lutinus?

• engsan

Jo segt som f.n!
    Förstår att symptomen kommer av behandlingen, men brösten ömmar inte längre som de gjort. Däremot känns magen lite svullen och öm!

• engsan

Ja och nu fick jag just höra att en kollega kräktes och gick hem! Blir orolig för det nu åxå. Månne om ev grav påverkas av det om man blir sjuk?

• engsan
    Gweny skrev 2016-02-22 16:14:57 följande:
    Missat detta inlägg.. Nä det ska inte påverka. Har själv varit vrålförskyld & hosta i 2 omgångar.

Hur går det för dig?
    Ja det går väl bra.... Eller nåt.... Ruvardag 11 idag. Testdag1/3! Men känner absolut ingenting och det gör mig lite fundersam! Men en dag i taget!
  • engsan
    Gweny skrev 2016-02-23 10:03:29 följande:
    Starkt att inte tjuvtesta! Hoppas nu!
    Nej tänker inte tjuvtesta! Ska hålla mig!
  • engsan

Nu kommer det bruna flytningar.... Så det har nog inte lyckats denna gång heller!

• engsan
    Gweny skrev 2016-02-25 09:51:25 följande:
    Uch vad tråkigt & tungt!! Vet så väl känslan. Man vill ju tro på att det ska gå.

Tillåt dig deppa och tröstät lite gott... Sen får ni samla kraft inför FET! Var det 2 ni fick till frysen? Kram!!!
    Nej det blev bara ett till frysen! Det andra klarade sig inte! :(
    Känns hopplöst! Tänk gweny om man skulle få ha din tur att det gått vägen trots blödning!
    Det kommer ju inget färskt blod men har ju lite mensvärk också känns ju inte så hoppfullt!
Svar på tråden Pco och sköldkörteln