• engsan

Pco och sköldkörteln

Slutade med provera förra veckan på onsdag , alltså en vecka sedan och fortfarande ingen mens???? Har haft lite ömma bröst några dagar men i övrigt inte ett tecken på att den skulle vara på gång! Suck, varför funkar det inte med tabletterna denna gång då?

• engsan
    Gweny skrev 2016-04-06 08:20:55 följande:
    Min kom sent efter jag slutade med mina. Vissa får inte ens en riktig blödning sa min bm. Ta kontakt med dem om du känner dig orolig. Jag hade mail till min bm, så fick snabba svar.
    Jo jag har mailat dom, för förra gången kom mensen på 3:dagen efter avslutad kur!
  • engsan

Det tog tid men mensen började tillslut på fredag, om än en mkt sparsam sådan! Känns lite konstigt då den inte är i närheten av den mens jag brukar få men förutsätter att allt är som det ska vara och startar med Letrozol idag. Dag 13 börjar jag med äl test och dag 14 ultraljud, sen får vi se hur det blir!

• engsan
    Gweny skrev 2016-04-10 11:26:22 följande:
    Tänker på dig och håller tummarna hårt!!

Har själv slutat jobba nu och går in i v.32 idag. Är så tacksam.
    Oj va tiden går! Vecka 32 redan:)
    Det är riktigt att du slutar i förväg! Ta hand om dig själv och njuta av att bara vara!
  • engsan

Frysåterföring blir nästa torsdag 28/4
    Bara hoppas lillen klarar upptiningen!

• engsan
    Gweny skrev 2016-04-23 13:01:28 följande:
    Så spännande! Nu får vi verkligen hoppas det är en liten kämpe! .

Mina klarade sig bägge ggr vid upptiningen så! Men nervöst var det.

Ska tänka på er då.
    Hoppas vårt embryo är lika starkt som era var.... Väldigt orolig för att det inte ska gå.....
  • engsan
    Gweny skrev 2016-04-24 09:29:28 följande:
    Uch förstår det! Men tycker det er din/er tur nu!!!

Har inget bra att lugna med, men hoppas verkligen

Kram!
    Bara vänta..... Som vanligt......
  • engsan
    Gweny skrev 2016-04-28 14:50:41 följande:
    Men nej!!! Åhhh.... Vet inte vad jag ska säga.

Ta er tid att deppa, detta är ju inte rättvist.

Ingen tröst just nu, men andra som varit med om samma har dem ställt om lite med medicinerna och så det blivit fler embryon nästa gång.

Hoppas ni finner kraft sen att orka igen.

KRAM!!
    Jo det diskuterade jag med läkaren sist att vi kommer köra hårdare medicinering om det blir ett till äggplock!
  • engsan

När mensen börjar drar vi igång med ny behandlig. Det blir dubbelt så hög dos menopur denna gång!
    Om jag fick ägglossning när älstickan visade
    Glad gubbe så borde jag få mensen kring kommande helg. Om den inte tänker fortsätt bråka med mig som den gjort senaste halvåret!!!

Svar på tråden Pco och sköldkörteln