• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • mammave

Hihi, kul med tester. Men tråkigt att det inte visade plus, men det är å andra sidan väldigt tidigt än. Håller tummarna

Här mår jag illa o fortsätter med mina inbillade symptom. Märkligt att man helt plötsligt börjar hitta en massa symptom, som troligen är inbillning....

• Minxy

Här har ni en till som planerar en trea :)

Vi har två barn som är 5 och 7 år (nåja, nästan iaf). Jag är 32 och maken 33. En sladdis känns som en utmärkt idé! :D

Jag tog ut min kopparspiral i måndags. BM sa åt mig att vänta 2-3 dagar, sen kunde vi köra igång.

• Minxy
    Lectin skrev 2014-10-22 06:22:19 följande:

Välkommen Minxy!

Tack!

Sedan i måndags har jag observerat ungefär en miljard barnvagnar och bebisar känns det som. Det kryllar av dom! Undra om man är lite besatt? :P
  • Iskristall

Oj, det var visst ett tag sen jag skrev här!

Vi håller tummarna för dig Lectin! Säger som mammave, nytt test i morgon?

Välkommen Minxy!

Och en uppdatering från mig... äl i lördags. Så i morgon är jag på äl+5...väntar och väntar haha

• Lectin

Way ahead of you! testade imorse också. Tokblankt igen men ett suuuupersvagt streck lååångt efter utsatt tid.

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea