Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Iskristall

Miaomiao: Jag anar också definitivt ett tunt streck där! Åh så spännande!

Nån av er som har haft problem med FL appen på mobilen? jag har inte kunnat komma in på hela dagen varken idag eller igår.. blir bara en vit sida. Alla andra sidor går att surfa på och så även andra sidor. Eller kan jag ha kommit åt nån inställning kanske?
    Nu är jag inloggad på datorn, det funkar utan problem och har så gjort.

• Janna84

Får man hoppa in här? Jag är 30 år och har två barn, 7 och 3 år. Första barnet "blev bara till" medan vi fick vänta på andra barnet och nu även på tredje barnet.

• Miaomiao

Tack för era gratulationer, tjejer! Jag testade nyss med cb digitala, och fick ett positivt besked. Helt otroligt, så underbart!

Lycka till ni andra!!

• mammave

Ser att ni skrivit ett tag o har läst lite, långt ifrån allt. Jag är 34 o har precis börjat ett försök till en trea. Min man var emot det först men ändrade sig nyss helt plötsligt. Vår 09a tog sig på första försöket, medan vårt barn f -13 tog sig på andra efter mf (som det tagit nio försök till). Har nog typ äl nu tror jag. Kan man hoppa in hos er?

Grattis till plusset, Kastrull. Är det första plusset i tråden?

• Lectin
    Miaomiao skrev 2014-10-16 18:15:18 följande:

Tack för era gratulationer, tjejer! Jag testade nyss med cb digitala, och fick ett positivt besked. Helt otroligt, så underbart!

Lycka till ni andra!!

Häftigt att man kan plussa så tidigt med digitalt! Jättegrattis! Är superavundsjuk men hoppas att jag får joina dig och Kastrull om typ en vecka...

Janna84 och mammave: Hjärtligt välkomna! Vi håller tummarna för er!
  • Janna84

Tack Och grattis till er som plussat!

Jag har BIM på söndag och jag hade sett fram emot ett plus, jag trodde verkligen att vi skulle lyckas den här månaden. Dessvärre har jag fått molvärk i ländryggen och det brukar vara ett dåligt tecken. Men men, jag ger inte upp riktigt än och om det inte blir något den här månaden får vi samla ny energi och kämpa vidare.

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea