• love

Bf april 2015, följas?

Hejsan.
    Tänkte se om det är fler som har bf i april 2015 som skulle vilja följas åt?
    Möjligtvis någon i eller i närheten av Helsingborg? :)

Är 23år och väntar första barnet, går in i vecka 8+0 idag och hade varit roligt att få ta del av andras tankar och funderingar kring graviditeten. :)

• Svar på tråden Bf april 2015, följas?
  • MrsBo

Hej!
    Jag plussade igår och är nog i vecka 5 :) Tog FYRA test innan jag vågade tro på det!
    Första barnet så det är väldigt många tankar och overklighetskänslor som snurrar i huvudet!
    Hur mår du? Känner du några symptom? Har du varit på inskrivning?

• love

Åh gud vad mysigt, grattis till +:et! :)
    Jag känner igen det där, testade från den dagen min mens var en dag försenad fram till dag 7, trots x-antal negativa tester visade den + på dag 7 så jag hade så himla svårt att våga tro på det så var tvungen att ta ytterliggare 2 tester, och visst var det så att det är en liten där inne. Drömmer

Jag mår skönt nog väldigt bra, har inga speciella symptom mer än lite ömma bröst och en trötthet som börjat smyga sig på ganska rejält haha. Hur känner du, har du några symptom? 

Jag har inskrivning nu den 28 samt ett ultraljud för att se så att hjärtat slår, hoppas innerligt att allt ser bra ut. 

• MrsBo

Jag mår också bra hittills, har precis som dig ganska ömma bröst och är tröttare än vanligt men utöver det känner jag mig bra :)
    Det känns mest galet overkligt, jag var rätt inställd på att få försöka ett bra tag men vi lyckades redan på andra försöket så jag var nog inte riktigt beredd. Hur lång tid tog det för er? Var det planerat?

• Gudinnan

Enligt kalendern i dag går jag in i vecka 6 i dag men har inte våga testa mig ännu
    Det gör jag den 1/9 istället.
    BIM+7 i dag i dag är mensen 1 vecka sen.
    Skulle ha kommit 21/8 sista mensen var för mig 23/7

• love
    MrsBo skrev 2014-08-26 20:10:51 följande:

Jag mår också bra hittills, har precis som dig ganska ömma bröst och är tröttare än vanligt men utöver det känner jag mig bra :)
    Det känns mest galet overkligt, jag var rätt inställd på att få försöka ett bra tag men vi lyckades redan på andra försöket så jag var nog inte riktigt beredd. Hur lång tid tog det för er? Var det planerat?

kan hoppas man har turen på sin sida och slippa illamående och sådär. ??

ja det var planerat, fast säger som du trodde inte det skulle gå så himla snabbt. har du/ni tänkt något på när ni ska berätta föra omgivningen? :)
  • love
    Gudinnan skrev 2014-08-27 08:23:49 följande:

Enligt kalendern i dag går jag in i vecka 6 i dag men har inte våga testa mig ännu smile2.gif
    Det gör jag den 1/9 istället.
    BIM+7 i dag i dag är mensen 1 vecka sen.
    Skulle ha kommit 21/8 sista mensen var för mig 23/7

Åh, förstår inte hur du klarar att hålla dig. ????

Håller tummarna på ett + så måste du dela med dig så fort du testat. ????
  • love
    love skrev 2014-08-27 10:03:49 följande:

Skrev ovan svar via mobilen vilket resulterade i en hel del ?? istället för smileys såg jag nu. :P
  • Gudinnan
    love skrev 2014-08-27 10:03:49 följande:

Näh men varje månad jag har tänkt den o den dagen testar mig mig så kommer alltid kärringen så nu lyckades jag väl leda henne vilse kanske kanske hittar hon tillbaks efter 9 månader
    Så därför har jag dragit ut tiden
    Men det ser kanske lovande ut hehe så jag gör ett test på fredag istället
    Få se vad som händer.
    Konstigaste e att om jag får neg på fredag nåja kanske jag får vi får se.
    Men hon e alltid i god tid antingen kommer hon på BIM dagen eller på MAX bim+4-5
    Eller så kommer hon Innan BIM bara för att likom.

Men nu e jag på BIM+7 imorgon BIM+8 passerat 1 vecka utan mens så jag HOPPAS det ser lovande ut.
    Tappen e stängd och ser bra ut att vara sant då tappen skulle ju ha öppnat sig och kommit fram redan och tagit ut mensen.

Jag har till och med symptomer.
    Så jag hoppas det e ett gott tecken iaf
    Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ♥ ♥
  • love
    Gudinnan skrev 2014-08-27 19:22:08 följande:
    Näh men varje månad jag har tänkt den o den dagen testar mig mig så kommer alltid kärringen så nu lyckades jag väl leda henne vilse kanske kanske hittar hon tillbaks efter 9 månader
    Så därför har jag dragit ut tiden
    Men det ser kanske lovande ut hehe så jag gör ett test på fredag istället
    Få se vad som händer.
    Konstigaste e att om jag får neg på fredag nåja kanske jag får vi får se.
    Men hon e alltid i god tid antingen kommer hon på BIM dagen eller på MAX bim+4-5
    Eller så kommer hon Innan BIM bara för att likom.

Men nu e jag på BIM+7 imorgon BIM+8 passerat 1 vecka utan mens så jag HOPPAS det ser lovande ut.
    Tappen e stängd och ser bra ut att vara sant då tappen skulle ju ha öppnat sig och kommit fram redan och tagit ut mensen.

Jag har till och med symptomer.
    Så jag hoppas det e ett gott tecken iaf

I och med att tappen är stängd och mensen inte kommit än så ser det ganska lovande ut ja, jag håller mina tummar! Skrattande du måste meddela så fort du testat, nyfiken! :)

• Gudinnan
    love skrev 2014-08-28 10:28:25 följande:

I och med att tappen är stängd och mensen inte kommit än så ser det ganska lovande ut ja, jag håller mina tummar! Skrattande du måste meddela så fort du testat, nyfiken! :)

GUD jag kommer inte kunna sova inatt hahahaha
    Är det ok att jag testar mig utan morgonurin imorgon ?
    Då affären öppnar kl 7 och jag ska lämna mini pojken på dagset och stora barnen cyklar till skolan kl 08.00 och mini ska vara på dagiset kl 9 tiden.
    Om jag kanske köper 2 st tester bara för att likom.

Nu blir jag bara så nervös att det blir neg och det e fel på MIG då jag äter huset snart till konkurs hahahaha äter o äter blir inte mätt alls!!
    Magen e så svullen jösses ser verligen GRAVID ut nu hahahaha (fett mage) men gallet sjukt !!
    Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ♥ ♥
Svar på tråden Bf april 2015, följas?