mrsJammeh skrev 2014-09-04 22:29:20 följande:
Faller in i gruppen här... Går in i v 8 på lördag, har svårt att ta in att jag verkligen är gravid pga att jag fick ett missfall i v 10 tidigt i somras :S försöker att inte tänka på det allt för mkt, men lite påmind blir man ju närmare v 10 jag kommer. Men jag tror och hoppas på att jag kommer få vara del i denna grupp hela vägen denna gången :) och tro mig, man känner i kroppen när det verkligen är ett missfall, iaf när man gått en längre bit i graviditeten. Så tjejer, försök att inte tänka på mf och sånt, utan ta allt som det kommer! Kram på er <3
Vad kul, välkommen! :)
Såg även att vi är exakt lika långt gångna, extra kul då! :)
Beklagar verkligen, men grattis till graviditeten! har själv haft väldigt många tankar kring ma/mf, men efter att ha sett den lilla och det lilla tickande hjärtat släppte en del av min oro, men ibland blir man påmind som ett brev på posten. Men som jag fick höra så väntar vi barn inte missfall, så försöker tänka positivt kring graviditeten.
Ska på ett till vul på måndag eftersom jag blev tillbaka flyttad ca 2 veckor så ville jag göra en extra kontroll så att den lilla utvecklas som det ska. hoppas att allt ser bra ut då, så håll tummarna för mig! :)