En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Gick inge vidare idag. Fick reda på att det var en ofostrig graviditet. Kom egentligen inte som en chock då jag känt att något varit fel.. Nu tar vi nya tag och hoppas på bebis till höst/vinter 2015 istället :) Kram till er alla och lycka till med era kommande bebisar :)
Gick inge vidare idag. Fick reda på att det var en ofostrig graviditet. Kom egentligen inte som en chock då jag känt att något varit fel.. Nu tar vi nya tag och hoppas på bebis till höst/vinter 2015 istället :) Kram till er alla och lycka till med era kommande bebisar :)
Har precis varit på ul för kub. Fick 1/13000 och med tanke på att jag är 40 år gammal är det ett fantastiskt resultat.
Jag är jätteglad och lättad.
Vi fick kub-risk på 1:9000. Undrar varför jag inte fick lägre. Vad kan påverka? Jag är bara 27, de sa att spalten var smal och att värdena var bra... Nån som vet?
Kan inte fler börja lägga ut små bebismagar om de börjat synas litegrann/eller inte? Roligt att ha några att jämföra med :)
Här är min mage i vecka 13. Inte så mycket att tala om men tycker att den har exploderat nu de senaste dagarna så får ta en ny bild och jämföra senare

Här är min mage i vecka 13. Inte så mycket att tala om men tycker att den har exploderat nu de senaste dagarna så får ta en ny bild och jämföra senare ![]()

Här är min magen, i v 10+0.
Är i v 10+5 nu. Hoppas det endast är en svullnad men den vill inte försvinna, har haft så i 2v nu och har det dygnet runt.