En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Min mage i vecka 11+6 : )
Vad underbart. Jag tyckte det var mysigt att få se vår lilla baby igår, massor hade hänt sedan sist. Hon var väldigt pedagogisk och berättade vad hon gjorde och vad hon såg. Nu längtar jag till rul när vi ska få titta in till den lilla igen och förhoppningsvis få veta vilket kön det blir :)
Åh vilken himla fin mage! Vill också ha! Är i vecka 10+3 och det syns inte mycket på mig. Var det stor skillnad på en vecka för dig?
Är det någon mer som faktiskt INTE mår illa? Har gjort det kanske 3 gånger när jag inte ätit på länge, annars ingenting. Blir så nojig att något är fel :/ där jag bor får man inte göra extra ultraljud om dom inte verkligen misstänker att något är på tok, annars får man snällt vänta :/
Är det någon mer som faktiskt INTE mår illa? Har gjort det kanske 3 gånger när jag inte ätit på länge, annars ingenting. Blir så nojig att något är fel :/ där jag bor får man inte göra extra ultraljud om dom inte verkligen misstänker att något är på tok, annars får man snällt vänta :/
Men du, oroa dig inte. Det är inte alla som blir illamående, inget konstigt alls.
Är i vecka 13 nu och går in i v 14 på lördag...bara 4 veckor tills vi får se llilla ärtan?
Är det någon mer här som har ont i ryggen/svanken? Jag tycker jag får ont så fort jag grejar med något, som igår dammsög jag ur soffan o trodde jag skulle gå av efteråt, sen jobbar jag inom vården och det blir en hel del tunga lyft o konstiga ställningar och det behövs inte mycket innan jag får ont. Är det inte alldeles för tidigt för att få ont? Jag är i vecka 9.