En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Och tack alla!
Godmorgon på er alla!
Jag har inte skrivit så särskilt mycket här men varit inne och läst varje dag!
Idag har vi KUB, så spännande! Jag är suuuuuuper nervös fast än det är andra barnet :)
Imorgon går jag in i vecka 14!
Min mage syns inte ännu och jag har gått ner 2 KG sedan jag fick veta att jag va gravid!
Så konstigt! Hahah
Känns långt till Måndag då det vankas KUB... Varför ska man vara så nervös. Känns som jag inte är gravid... Vad knäpp man är :)
Lycka till ni som har KUB idag.
Känns långt till Måndag då det vankas KUB... Varför ska man vara så nervös. Känns som jag inte är gravid... Vad knäpp man är :)
Lycka till ni som har KUB idag.
Hur många har börjat med mammakläder? Insåg igår att det är dags för mig. Får inte på mig mina vanliga kläder längre. Har ingen midja längre utan är helt fyrkantig. Beställde ett par gravidtights från hm i skinn (imitation), ett par jeans från glammom med resår på sidorna istället för tygkondomen runt om. Tänkte se om de funkar och räcker till.
Skulle behöva nya skor då mina fötter börjar svälla. Tycker det mesta i butikerna är fult och omodernt. Skulle vilja ha tips på fina klänningar, är det nån som vet? Klänningar att ha till vardags alltså, långa eller korta spelar ingen roll.0
Hur gamla är ni som gör kub här? Känns som alla här gör det!?!
Är det någon mer som faktiskt INTE mår illa? Har gjort det kanske 3 gånger när jag inte ätit på länge, annars ingenting. Blir så nojig att något är fel :/ där jag bor får man inte göra extra ultraljud om dom inte verkligen misstänker att något är på tok, annars får man snällt vänta :/