En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Elisebet: usch vad tungt, hoppas ni snart är på banan igen. Beklagar!
Hej,
Vill bara meddela att jag hoppar av tråden här. I torsdags förra veckan så fick jag se ett fint tickande hjärta, då i v 10. Några dagar senare dog den och det fick jag veta på akutgyn natten till torsdag denna vecka. Tyvärr vill kroppen inte sätta igång själv, så på tisdag blir jag inlagd för medicinsk abort.
Lycka till allihop, jag tar nya tag så fort jag kan.
Just det- till er som undrar om jag vet varför det hände, nej det vet jag inte.
Jag tillhör en märklig skara som tycker att det är fruktansvärt tråkigt att handla bebissaker. Även barnkläder är trist. De växer så snabbt och kladdar ändå bara ner.
Men vagn måste vi ha med tanke på stallet. Annars bär jag mest i manduca eller beco.
Köpte äntligen lite nya kläder till mig själv igår. Massor av putmagevänliga plagg från Zara, Mango och Odd Mollly. Är lycklig så länge jag får plats i annat än de fruktansvärda gravidplaggen som finns på marknaden.
Hur många här gör INTE kub och varför?
Vi hade tid för Kub på tisdag med valde att avboka den eftersom vi kom fram till att vi inte vill fatta något beslut baserat på att sannolikheten för kromosomavvikelse vore hög. Det är trots allt så få somliga med dawns och hade det inte varit för att vi erbjöds testet gratis så skulle jag aldrig funderat på det från början. Jag är 28 år.
Hur många här gör INTE kub och varför?
Vi hade tid för Kub på tisdag med valde att avboka den eftersom vi kom fram till att vi inte vill fatta något beslut baserat på att sannolikheten för kromosomavvikelse vore hög. Det är trots allt så få somliga med dawns och hade det inte varit för att vi erbjöds testet gratis så skulle jag aldrig funderat på det från början. Jag är 28 år.
Hej,
Vill bara meddela att jag hoppar av tråden här. I torsdags förra veckan så fick jag se ett fint tickande hjärta, då i v 10. Några dagar senare dog den och det fick jag veta på akutgyn natten till torsdag denna vecka. Tyvärr vill kroppen inte sätta igång själv, så på tisdag blir jag inlagd för medicinsk abort.
Lycka till allihop, jag tar nya tag så fort jag kan.
Just det- till er som undrar om jag vet varför det hände, nej det vet jag inte.
UL och KUB avklarat idag. Allt såg fint ut med lilla pyret :) Fick 1:12.000 på KUB.
Nu kan man slappna av lite igen :) 
Igår hade jag ont i båda sidor på magen, de högg till lite när jag satte mig eller ställde mig upp. De kändes lite som när man blivit kall?öm liksom, ..Ringde bm idag och fick en tid på onsdag nästa vecka och nu vart jag jätte orolig att det är nå fel. Hon misstänkte att det var växtvärk. Någon som känt likadant?