En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Fy så läskigt - ramlade idag i halkan. Hade på mig mina broddar men den ena ramlade av och när jag skulle ta upp den och sätta på den igen så halkade jag, så typiskt. Ramlade som tur var på sidan och baken men blev ändå livrädd. Som tur var vi på väg till en förlossningsföreläsning så jag kunde fråga barnmorskan där om jag behövde en kontroll. Hon trodde inte det var någon fara i och med att jag inte ramlade på magen och inte hade ont eller så. Har känt bebisen röra sig också efter det så jag hoppas att det är lugnt. Men fy så rädd jag blev.
Fy så läskigt - ramlade idag i halkan. Hade på mig mina broddar men den ena ramlade av och när jag skulle ta upp den och sätta på den igen så halkade jag, så typiskt. Ramlade som tur var på sidan och baken men blev ändå livrädd. Som tur var vi på väg till en förlossningsföreläsning så jag kunde fråga barnmorskan där om jag behövde en kontroll. Hon trodde inte det var någon fara i och med att jag inte ramlade på magen och inte hade ont eller så. Har känt bebisen röra sig också efter det så jag hoppas att det är lugnt. Men fy så rädd jag blev.
Vecka 26 idag :)
Var hos BM idag för kontroll. Allt såg bra ut, blodvärdet låg på 110 så det får jag vara nöjd med efter allt som varit.. SF-måttet var 25 cm . Tydligen har jag bara gått upp 2 hekto sedan förra BM besöket den 9 December :/
Wie v29 :) passar på att slänga in en magbild :)
[quote=74669726][quote-nick]Bell13 skrev 2015-01-12 15:29:59 följande:[/quote-nick]Har haft sådana där nätter i perioder, var värst i början av graviditeten.
Jag var ett vrak och helt slut på dagarna, vågade t ex inte köra bil eftersom mitt fokus inte var det bästa.[/
Samma här! Jobbigt är bara förnamnet.
En fråga, kommer du att välja skötväska från Bugaboo eller någon annan?
Wie v29 :) passar på att slänga in en magbild :)
Bidrar med en magbild jag också då..
Vecka 26, fortfarande ingen mage att prata om, tycker snarare att den krympt sedan vecka 25.. Men SF måttet låg fint på kurvan och BM berömde mina magmuskler, så det är väl dom som håller magen tillbaka.. Hon sa att hon trodde att det skulle börja synas en bula snart, men det sa hon å andra sidan förra besöket också den 9:de december..
Vi får väl se ;)