En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Kub idag och är så nervös! Håll tummarna för mig vid kl 14 ![]()
Jag är på fjärde dagen tillbaka på jobbet på halvtid. Funkar helt okej vilket gör mig oerhört glad! Jag har hyperemesis men med rätt mediciner på noggranna intervall så är det hanterbart. Resten av dagen tillbringar jag förstås i sängen men ändå, jag känner mig i alla fall som halv människa
. Hoppas, hoppas, hoppas att det får fortsätta! Det här kan jag klara av även om det är superjobbigt att må dåligt hela tiden...
Gjorde vul i måndags och allt såg bra ut. V 10 imorgon och det känns som att det kanske kan gå vägen det här, trots allt. Men jag längtar till april
Jaha, då var min inskrivning + vul avklarat! Ett litet pickande hjärta syntes, så lättad att jag inte vad jag ska ta mig till. V 10 nu
Jaha, då var min inskrivning + vul avklarat! Ett litet pickande hjärta syntes, så lättad att jag inte vad jag ska ta mig till. V 10 nu
Kul med så många positiva besked från era ultraljud! Är det någon som vill dela med sig av bilder? Tycker det är så kul att se :) Själv får jag vänta tills på torsdag, då är det dags för kub. Supernervöst!
Äntligen börjar illamåendet ge med sig lite, ser fram emot att känna mig mänsklig igen snart.