En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Kul med så många positiva besked från era ultraljud! Är det någon som vill dela med sig av bilder? Tycker det är så kul att se :) Själv får jag vänta tills på torsdag, då är det dags för kub. Supernervöst!
Äntligen börjar illamåendet ge med sig lite, ser fram emot att känna mig mänsklig igen snart.
V 8+0 
Vi fick jättefina siffror idag på kub, PÅ BÅDA BEBISARNA!! Japp, ni läste rätt, de är tv där inne som röjer! De måste ha gömt sig bakom varandra på VUL de jäklarna!
Vi fick jättefina siffror idag på kub, PÅ BÅDA BEBISARNA!! Japp, ni läste rätt, de är tv där inne som röjer! De måste ha gömt sig bakom varandra på VUL de jäklarna!
Ja, nu var det så att läkaren påpekade under tio minuter hur dålig ultraljudsmaskinen var?Det innebar att jag låg på britsen och oroade mig lika länge för att hon inte kunde avgöra om hjärtat slog eller inte. När jag sedan fick höra att bebisen verkligen levde så tjöt jag av mig varenda gnutta mascara av lättnad :)
Så jag har lite svårt att svara på din fråga. Maskinen var dålig och jag såg allt väldigt suddigt. Jag kunde se hunudet och att kroppen (till sist) sprattlade lite, inte mer än så. Om det hade varit annorlunda med mer avancerad teknik, det vet jag inte. Jag ska också göra kub om några veckor.
Apropå kub, blodprov ska ju tas tidigast v 9. Menar dom v 9+0 eller menar dom v 9 som vi lekmän kallar det, alltså 8+0? Någon som vet säkert?
JhjärtaK: vad kul, och spännande med 2 :) grattis till fina siffror