En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Vi fick jättefina siffror idag på kub, PÅ BÅDA BEBISARNA!! Japp, ni läste rätt, de är tv där inne som röjer! De måste ha gömt sig bakom varandra på VUL de jäklarna!
Hade inskrivning och VUL i tisdags vecka 8+3. det var en härlig känsla med sprudlande tårar när jag såg det lilla livet där inne. Pickande hjärta och bebisen rörde sig lite under undersökningen. 
Någon som vet om den finska osten koskenlaskija är okej att äta när man är gravid? :)
Vi fick jättefina siffror idag på kub, PÅ BÅDA BEBISARNA!! Japp, ni läste rätt, de är tv där inne som röjer! De måste ha gömt sig bakom varandra på VUL de jäklarna!

Lite svårt att se då en la sig "på tvären" men man ser två huvuden tätt ihop till vänster på denna bild (om inte fl vänder på den och det händer nästan alltid).

Här är tvillingen till höger som vinkar

Och här är den till vänster

Nytt UL på onsdag för att kolla hur mycket de delar på gällande moderkaka och så. Har verkligen noll koll på hur ens bm-program ser ut vid en tvillinggraviditet?? Jag får ringa min bm imorgon och fråga. Fler koller blir det ju då det anses vara en "riskgraviditet" men hur mycket vet jag inte.
Fick också svar på mitt cellprov idag som var normalt så en helt fantastisk dag