En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Lite svårt att se då en la sig "på tvären" men man ser två huvuden tätt ihop till vänster på denna bild (om inte fl vänder på den och det händer nästan alltid).

Lite svårt att se då en la sig "på tvären" men man ser två huvuden tätt ihop till vänster på denna bild (om inte fl vänder på den och det händer nästan alltid).

Någon som vet om den finska osten koskenlaskija är okej att äta när man är gravid? :)
Så mysigt med alla fina bilder! Bjuder på en från 10+0 (är nu i 11+2 men har mått för dåligt för att orka lägga upp tidigare).
Angående blodprov inför kub stod det mycket riktigt "ej innan vecka 9+0" på min kallelse.

3,48 cm lång :) Jag blev förvånad över hur mycket den hade växt sen sist (då den mest såg ut som en ostbåge). Den rörde sig mycket också, vilket var helt fantastiskt att se!

Jag är idag i v 11+1 och har haft en hel del sammandragningar de senaste dagarna. Ngn som känner igen sig? Det känns som att det är lite tidigt. Ska ringa BM idag och se vad hon säger. Ville bara höra om ngn annan varit med om ngt liknande.