Pergotime start sep 2014?
Håller tummarna!!! Usch för denna väntan!!!
14/11 om den följer som senaste 2 månaderna, har blivit kortare(ner till normalare längd sen pergotime) så är räknad på 32 dagar lång. håll tummarna.
Håller tummarna!!! Usch för denna väntan!!!
14/11 om den följer som senaste 2 månaderna, har blivit kortare(ner till normalare längd sen pergotime) så är räknad på 32 dagar lång. håll tummarna.
Men va skönt!! Hoppas du plussar innan nu då!
Jag var på VUL idag, dag 12 i cykeln. Hade 4 ägg på gång!! Det var efter en kur med 1/2 tablett pergotime. Så läkaren kom fram till att det inte alls är fel på min ägglossning. Så nu ska jag sluta med pergotime. Vi får tre månader som vi får försöka själva nu sedan blir det IVF i januari eller februari. Skönt att det finns en plan
Så jobbigt när månaderna bara går!men bra att allt ser bra ut! Då blir ivf säkert inga problem! Vi ska ju ta ivf efter 3 månader pergo...men de kostar ju oss pengar! Tycker de borde vara så att de 3 första försöken är gratis även om man så har 18 ungar sedan tidigare! Man har ju liksom inte utnyttjat systemet innan:(
Det är skönt att allt är så himla bra, alla prover mm. Men samtidigt är det väldigt störande! Varför funkar det inte då?? Och så är det nu en lång väntan på mens. Fick en spruta för att äggen inte skulle lossna så nu går denna månad åt pipan. Typ två veckor till mens!
Runt 50.000 tror jag, vet inga exakta summor! Beror väl på antal försök! Hoppas ni slipper!
Tråkigt. Vad kostar det om jag får fråga? Jag hoppas inte vi måste betala, han har ju barn sen innan. Men de har inte sagt något
Är nu på dag 32! Inget plus och ingen mens...känns lite i brösten, fram å tillbaka i magen! Trodde jag skulle få kortare cykel nu med pergotime...
Jo...men fick ju äl glad gubbe på dag 14, så äl borde väl inträffat på dag 14-16? De är väl lite längesedan, borde väl fått ett svagt plus nu iaf? Eller? Jag vill bara bryta ihop idag!!!!!:( orkar inte med detta mas mer! Varför funkar de bara inte! Dumma dumma kropp!!!!!
Så länge mensen är borta finns ju hoppet :)
Har inte så bra koll på det...tant röd kom idag ändå:(
Hur lång brukar din lutealfas vara?
Idag började jag första dagen på andra kuren! Min taktik denna månaden blir sinnesro! Försöka att inte tänka och analysera allt! Träna och må bra! Nu har jag deppat i två dagar...nya tag!:)
Jag ska börja på dag 3-5 enligt min gynekolog. Tack! Nu är de nya tag!:)
Lycka till!! Men en fråga bara, fick inte du mens i fredags? Jag själv åt pergotime dag 5-9 men du äter kanske andra dagar i cykeln?
Hur går det för er andra tjejer??