Pergotime start sep 2014?
såg din tidigare fråga med, men nä, jag har inte testat med gravtest, känner verkligen inte av något och har cykler på 40-45 dagar i snitt. Är på dag 30 idag, så avvaktar några dagar till iallafall.
Idag är värken i magen nästan helt borta så får nästan våga tro att jag haft ägglossning nu, vi myste igår kväll också för säkerhets skull och sen får vi se om det blir imorgon också. Sen kommer den låååååånga väntan. För mig är det väldigt svårt att inte ta ut något i förskott med tanke på att vi har försökt bli gravida typ 2 ggr, ena gången blev jag gravid med dottern 2011 och andra gången var i maj när jag åt min första kur pergotime och blev gravid direkt men det blev ju missfall. Så väldigt svårt att inte hoppas nu att det tar sig på första försöket igen men försöker verkligen vara realist och tänka att det normalt sätt tar ca 7 månader att bli gravid...
Ja, jag har fått äl rätt sent, vet inte om det beror på hur lång cykel man har naturligt (innan min ägglossning försvann hade jag 45-dagars cykel och alltså äl sent). Har läst nånstans att man ofta får lite senare äl med pergo än man normalt sett har men jag vet inte.
Vilken cd är du på nu?