Pergotime start sep 2014?
Hej!
Jag har följt tråden ett tag utan att skriva. Jag och min man har försökt att bli gravida i drygt 1 1/2 år utan att lyckas. Vi fick tid för ett tag sedan på fertilitetsenhet och därigenom fått Pergotime. Vi verkar vara oförklarligt barnlösa, eller vad de kallar det :). Min man har ett barn sen innan så jag var nervös att det skulle vara fel på mig. Skönt när proverna visade att så inte var fallet! däremot har jag själv upplevt att jag inte alltid haft ägglossning, vilket läkaren såg som en rimlig förklaring i förhållande till hur menscykel ser ut (den är kort) samt att jag inte hade haft ägglossning när jag var där och gjorde ultraljud.
I alla fall så tog jag sista tabletten i min första Pergotime-kur igår. Ska på ultraljud imorgon bitti för att se om det blir några ägg. Sen är det väl bara att sexa och vänta! ;) Vågar inte hoppas för mycket. Efter såhär lång tid har man lärt sig den hårda vägen att inte ta ut något i förskott. Antar att ni förstår hur jag menar.. :/ Ska med nöje fortsätta att följa denna tråd och hoppas så innerligt att det ska fungera för er alla! Kram