Minfey skrev 2014-09-23 11:27:56 följande:
Idag var ÄL-testet blankt igen! Så smärtan igår va defitinitivt ÄL! Så spännande och hoppas att vi prickat in det nu, är en liten testoman och har RFSU's testa tidigt så tänkte ge det ett försök om 10 dagar och se ^^ Längtar sååå efter en liten och lillebror/lillasyster till dottern som snart är 2! Problemet har egentligen inte varit att ÄL uteblir utan att den kommer så sent att ägget inte hinner färsta, även att högra äggledaren va lite blockerad! Nu när allt är spolat och ÄL kom tidigt på dag 15 känns det äntligen som att lite hopp kommit! :D
Åh, spännande!!! hoppas att det tar sig och att du får positiva besked om 10 dagar :) själv är jag tydligen gravid igen, vågar dock inte tro på det då strecket var så svagt men ska ta ett digitalt på torsdag eller fredag och hoppas på att få "gravid" där. Vår dotter är 2 år och 3 månader och kommer, om allt går vägen, vara nästan precis 3 år när syskon kommer. Fick ju ma i juli efter min första kur pergotime så jag är väldigt orolig att det ska sluta på samma sätt, kommer be om ett tidigt vul.