Hon ramlade men förnekade detta.
Igår träffade jag en tjej jag har pratat med på en dejtingsajt under två månader. Hade sett fram emot dejten länge och jag kände mig ganska nervös. Vi satte oss på ett café vilket var lokaliserat på en ganska så hög höjd. På uteserveringen valde vi att sitta. Hon satte sig på en av stolarna och jag satte mig framför henne. Problemet var att precis bredvid henne började ett dike som hade en ganska så bred sluttning. Som sydd fanns ett jävla rep. Vet inte riktigt hur caféägarna tänkte att repet skulle fungera som skydd. Hur som helst..När vi skulle resa oss upp så vek sig hennes klack så hon ramlade åt sidan. Repet som skulle fungera som "skydd" tog inte emot henne så hon trillade över och rullade ner för diket några meter. Jag blev helt ställd och bara stod där. En av servitriserna såg detta och greps av panik. Hon sprang fram till min dejt, men innan servitrisen ens kommit fram till min dejt så hann min dejt resa sig upp. "oj oj hur gick det" sa servitören. Min dejt svarade då "ne men jag brukar vilja gå upp på detta sett, jag ville hamna här"...nått sånt sa hon. Sen gick vi och vi sa ingenting om detta. Jag sa sen "fick du ont", men hon sa "ne vadå jag ramlade inte jag ville hamna där". Jag är väldigt förvirrad. Vi har inte hört av oss till varandra på hela dagen. Vad ska jag göra? Det känns pinsamt.